pączki angielskie

1. Data: 2006-03-25 13:53:51

Temat: pączki angielskie
Od: "Poseidon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
tak sobie ostatnio kupiłem pączki angieslkie z budki w Gliwicach koło
McDonalda i mnie chęć wzieła na zrobienie ich w domu
Macie jakiś sprawdzony przepis na nie?
Pozdrawiam,
Marcin

2. Data: 2006-03-25 15:35:17

Temat: Re: pączki angielskie
Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poseidon" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak sobie ostatnio kupiłem pączki angieslkie z budki w Gliwicach koło
> McDonalda i mnie chęć wzieła na zrobienie ich w domu
Chodzi Ci o tzw oponki?
Przepis tutaj
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/przepisy.html
Pozdr
maf

3. Data: 2006-03-25 19:08:46

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e03nld$dum$1@nemesis.news.tpi.pl,
maf wrote:
> Chodzi Ci o tzw oponki?

Wydawało mi się, że to typowo amerykańskie ciacho. Pączki to raczej nie
jest tradycyjne angielskie danie.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

4. Data: 2006-03-25 21:14:38

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:e0447f$rna$1@inews.gazeta.pl...
> Wydawało mi się, że to typowo amerykańskie ciacho. Pączki to raczej nie
> jest tradycyjne angielskie danie.
Wiedenskie.
"Paczki sa specjalnoscia kuchni wiedenskiej, gdzie produkowano je juz pod
koniec XVII w."
A nazwa paczki angielskie? /te z dziura w srodku/ skad sie wziela to nie
wiem, moze od szkotow?
Pozdr
maf
Pozdr
maf

5. Data: 2006-03-25 23:45:37

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e04bhm$80q$1@nemesis.news.tpi.pl,
maf wrote:
> A nazwa paczki angielskie? /te z dziura w srodku/ skad sie wziela to
> nie wiem, moze od szkotow?

??? Dlaczego Szkoci mieliby wymyślać, jak Polacy będą nazywać amerykańskie
pączki???

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

6. Data: 2006-03-26 11:27:57

Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Poseidon" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> tak sobie ostatnio kupiłem pączki angieslkie z budki w Gliwicach koło
> McDonalda i mnie chęć wzieła na zrobienie ich w domu

Nie ma takiej mozliwosci zeby to byly angielskie paczki i smakowaly :))) i
jeszcze byla chec do robienia ich w domu :)))
angielskie paczki sa niedobre :((

Pozdrawiam
Magda, ktora jadla angielskie paczki tylko raz :))

7. Data: 2006-03-26 14:24:58

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e05tuf$92c$1@inews.gazeta.pl,
NOA wrote:
> [...]
> angielskie paczki sa niedobre :((
>
> Pozdrawiam
> Magda, ktora jadla angielskie paczki tylko raz :))

No to faktycznie masz świetną podstawę do wygłaszania kategorycznych
twierdzeń.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

8. Data: 2006-03-26 14:29:20

Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

"Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> In news:e05tuf$92c$1@inews.gazeta.pl,

> No to faktycznie masz świetną podstawę do wygłaszania kategorycznych
> twierdzeń.

Haniu a Ty ile razy katujesz sie swinstwem zanim stwierdzsz, ze Ci nie
smakuje??

9. Data: 2006-03-26 17:03:15

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e068ik$m0e$1@inews.gazeta.pl,
NOA wrote:

> Haniu a Ty ile razy katujesz sie swinstwem zanim stwierdzsz, ze Ci nie
> smakuje??

Nie mam zwyczaju "katować się świństwami".
Nie mam też zwyczaju ferować kategorycznych wyroków, na przykład opinii o
WSZYSTKICH pączkach sprzedawanych w CAŁEJ Anglii, na tej podstawie, że RAZ
mi coś nie smakowało.
To trochę tak, jakbym poszła w Polsce do baru mlecznego, zamówiła
naleśnik, stwierdziła, że jest niedobry, po czym zaczęła pisać na grupach
dyskusyjnych, że "polskie naleśniki nie mogą nikomu smakować, z całą
pewnością nie będę ich robić w domu, są niedobre, wręcz świństwo".

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

10. Data: 2006-03-26 21:44:27

Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> In news:e068ik$m0e$1@inews.gazeta.pl,

> Nie mam zwyczaju "katować się świństwami".

Kategorycznie sie zgadzam i popieram

> Nie mam też zwyczaju ferować kategorycznych wyroków, na przykład opinii o
> WSZYSTKICH pączkach sprzedawanych w CAŁEJ Anglii, na tej podstawie, że RAZ
> mi coś nie smakowało.

kategorycznie sie nie zgadzam -- nic takiego nie napisalam, a tym bardziej
nie wrzeszczalam

> [...]
> dyskusyjnych, że "polskie naleśniki nie mogą nikomu smakować, z całą
> pewnością nie będę ich robić w domu, są niedobre, wręcz świństwo".

kategorycznie sie z Toba niezgodze, w Polsce nie ma niedobrych nalesnikow, a
wiem to z autopsji bo jadlam nie jeden raz, nie w jednym barze mlecznym :)))

> Hania
> --
> ***
> Google might not be right, but it certainly is quick.

Magda
Kategorycznie wyluzowana w przeciwienstwie do Hani

ryz do szyszek
Obatzda - a raczej wariacja na temat
Dieta przy woreczku/kamieniach żółciowych
Co smacznego (prócz Bayleys'a) z Irlandii?
Szarlotka z Wyborczej - błagam o pomoc!!!