pączki samoobracające się ??

1. Data: 2004-10-26 09:32:42

Temat: pączki samoobracające się ??
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na Allegro ktoś wystawił na aukcji przepis na pączki, których nie trzeba
obracać a i tak wychodzą ładnie upieczone ze wszystkich stron. Spotkał
się już ktoś z czymś takim? Moja chcieć taki przepis, tylko moja nie
wiedzieć czy to nie być oszustwo ;)

Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

1. Data: 2004-10-26 09:37:50

Temat: Re: pączki samoobracające się ??
Od: *madzik* <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/26/04 11:32 AM, aniai napisał/-a:

> [...]
> obracać a i tak wychodzą ładnie upieczone ze wszystkich stron. Spotkał
> się już ktoś z czymś takim? Moja chcieć taki przepis, tylko moja nie

Podaj go tu, zanalizujemy wspolnie ;-)

(ale tez jestem ciekawa :-) )

--
Pozdrawiam ciepło,
Magda

1. Data: 2004-10-26 09:47:13

Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai napisał(a):
> [...]
> obracać a i tak wychodzą ładnie upieczone ze wszystkich stron. Spotkał
> się już ktoś z czymś takim? Moja chcieć taki przepis, tylko moja nie

czy to nie chodzi przypadkiem o pączki z dodatkiem masy z białego sera
(takie pączki same sie obracaja)

1. Data: 2004-10-26 10:02:28

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obracać a i tak wychodzą ładnie upieczone ze wszystkich stron. Spotkał
> się już ktoś z czymś takim? Moja chcieć taki przepis, tylko moja nie

A o co chodzi? Moje pączki się zawsze same obracają. Jak się robi takie,
które się nie obracają???
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-10-26 12:26:06

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

emati napisał(a):

> czy to nie chodzi przypadkiem o pączki z dodatkiem masy z białego sera
> (takie pączki same sie obracaja)

Niestety nie mam pojęcia- przepis po prostu ktoś wystawił na aukcji na
allegro- jak zapłacę to przyślą. Mi tam wsio rawno, i tak pączków nie
mogę jeść, ale mama mojego przyszłego się szalenie zainteresowała.

Czy mam przez to, co napisałaś rozumieć, że dysponujesz może takim
przepisem i jest on w miarę sprawdzony?
Czy mogłabyś się nim podzielić? będę baaardzo wdzięczna :)

Anna I.

1. Data: 2004-10-26 12:27:59

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):

> A o co chodzi? Moje pączki się zawsze same obracają. Jak się robi takie,
> które się nie obracają???
> Pozdrówka - Agnieszka

To masz jakiś fajny przepis, może mogłabyś się podzielić? Bo stanie nad
garem i obracanie faworków, pączków czy innych oponek to okropnie nudne
zajęcie. W dodatku nawet odpłynąć myślami nie można bo się zaraz
przypalają...

Anna I.

1. Data: 2004-10-26 12:28:55

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* napisał(a):

> Podaj go tu, zanalizujemy wspolnie ;-)
>
> (ale tez jestem ciekawa :-) )

Ba, musiałabym go najpierw kupić, tego przepisa... a nie lubię tak w
ciemno... :(

Anna I.

1. Data: 2004-10-26 12:30:49

Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai napisał(a):

> [...]
> przepisem i jest on w miarę sprawdzony?
> Czy mogłabyś się nim podzielić? będę baaardzo wdzięczna :)

no to musze poszukać. jak tylko wróce do domu to poszukam. obiecuję.

1. Data: 2004-10-26 12:44:06

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> garem i obracanie faworków, pączków czy innych oponek to okropnie nudne
> zajęcie. W dodatku nawet odpłynąć myślami nie można bo się zaraz

Bardzo proszę
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/paczki-chrust.html
Nazywa się "Pączki przedwojenne z Chyliczek" albo "przedwojenne batorego"
No niestety samoobracających się faworków nie znam, ale racuchy też mi się
same obracają. Uwaga: tłuszczu musi być dużo, na raz nie wkładać zbyt wiele
sztuk, muszą mieć miejsce na obrót. Pączki mają piękne złociste obrączki.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-10-26 13:54:46

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jest to na 99 % aukcja dla komentarza... za złotówkę [zgadłam? :) ]

Asieńka P.

Biały sos do makaronu
co z karkówki
Farsz do naleśników