pańska skórka

51. Data: 2005-11-03 07:34:26

Temat: Re: pańska skórka
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dkc0ei$4je$1@inews.gazeta.pl>
ktabaczynski <k...@w...pl> pisze:

> No a Wawel? Co powiesz o Wawelu?
> Czujesz naftę?

Wawel "Gorzka 85%" smakuje jak paskudny wosk ze znicza z odrobiną cukru. Ona
się ledwo co rozpuszcza w ustach.
Po zjedzeniu kilku kawałków można się po prostu [no dobra, wiadomo co można]
Z kolei taki Lindt 99% nie ma sobie równych.
Ja na ogół jestem patriotką, jeśli chodzi o jedzenie, ale tu stanowczo
czynię wyjątek.

Z "polskich" czekolad imho jadalne są tylko wedlowskie wyroby.

--
PozdrawiaM

52. Data: 2005-11-03 23:31:19

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Nov 2005 04:32:39 +0100, "ktabaczynski" <k...@w...pl>
wrote:

>Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

>No a Wawel? Co powiesz o Wawelu?
>Czujesz naftę?

Wawel to stara dobra (nazwy nie pomne) firma wsparta po wojnie specami
od Wedla. Wawel robil kiedys najgenialniejsza czekolade swiata -
licencyjna czekolade Van Huten (czyjak sie ta holenderska firma pisze)
- zestawienie najlepszych tradycji przerobu ziarna kakaowego.

>A jakie firmy miałeś na myśli? Suchard?

A miedzy innymi - dla mnie Suchard wlasnie robi czekolade gorzka o
zapachu nafty, po prostu nie potrafia.

--
Darek

53. Data: 2005-11-04 06:13:27

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) writes:

> od Wedla. Wawel robil kiedys najgenialniejsza czekolade swiata -
> licencyjna czekolade Van Huten (czyjak sie ta holenderska firma pisze)
> - zestawienie najlepszych tradycji przerobu ziarna kakaowego.

Van Houten. Pisała. Firma nie istnieje od ładnych paru lat... Już
Kopernik wiedział...

MJ

54. Data: 2005-11-04 21:53:42

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Thu, 3 Nov 2005 04:32:39 +0100, "ktabaczynski" <k...@w...pl>
> wrote:
Ale chodziło o pańska skórkę a nie jakąś nibyczekoladę od "centusiów".
Jeżeli ktokolwiek wie coś w tym temacie niech sie odezwie ale widzę, że
wszyscy tylko udają kozaków a tak naprawdę to nie macie pojęcia o co chodzi,
a jedynymi expertami są Ci którzy choć ra jedli to na święto zmarłych

55. Data: 2005-11-04 22:54:52

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 22:53:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Archie* skreślił te oto słowa:

> Ale chodziło o pańska skórkę a nie jakąś nibyczekoladę od "centusiów".

Tak jets. Zabroń im o tym pisać.

> Jeżeli ktokolwiek wie coś w tym temacie niech sie odezwie ale widzę, że
> wszyscy tylko udają kozaków a tak naprawdę to nie macie pojęcia o co chodzi,
> a jedynymi expertami są Ci którzy choć ra jedli to na święto zmarłych

Jadłeś? Jadłeś. Jesteś expertem.
To dlaczego jesteś taka męczydupa w tym temacie?
Sam sobie odpowiedz, i podziel się wiedzą z tymi co tylko udają kozaków.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

56. Data: 2005-11-09 12:35:15

Od: "Andy Niemczuk" <l...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Van Houten. Pisała. Firma nie istnieje od ładnych paru lat... Już
> Kopernik wiedział...
>
> MJ

Jak nie ? Przeca tam w fabrycznym sklepie regularnie robie zakupy:

http://www.factory-outlet-shop.de/main.php?menu=staa
ten&lid=49&rid=29&oid=10992

Andy

57. Data: 2005-11-10 23:25:57

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dk766b$mvn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ta skorka to z napletka pewnie i koniecznie Panska...
> qrde nie wiem jak to Panu zrownowazyc...
> popytaj Pan w synagodze co Pan sie tam chrzciles...
> podrawiam
> Mars

Dzięki za pozdrowienia. Ale jak chcesz wiedzieć ŁAJZO to byłem chrzczony w
Bazylice na Kawęczyńskiej. A co Ty czereśniaku możesz wiedzieć o pańskiej
skórce skoro jak większośc wypowiadających się wtym temacie nawet w wawie
nie byłeś??
Pozdrawiam Ciebię i pozostałych.

58. Data: 2005-11-10 23:50:18

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Mon, 31 Oct 2005 23:59:12 +0100,
> A teraz słuchaj, kreaturo :)
> Nie mieszkam na wsi, zrobiłam stronę www, w ogóle nie interesuje mnie
> pańska
> skórka
Bo nie mieszkasz w stolicy czeo Tobie nie wypominam!
> Podanie rpzepisu z Elle było tylko i wyłącznie pomocą dla Guśka,
> I sama nie wiem, po co Ci to wszystko piszę, no ale mam gdzies iskierkę
> nadziei, że jednak zrozumiesz.
> Napisałabym coś jeszcze o ortografii no ale nie chcę Ci sprawiać
> przykrości.
Spraw mi tę przykrość please.
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
> Okulary to zwycięstwo ciekawości nad próżnością.
I dont wanna see the girl like You any more

59. Data: 2005-11-11 23:16:09

Od: "Archie" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-11-04 22:53:42
> Tak jets. Zabroń im o tym pisać.
nigdy nie miałem takiego zamiaru i szczerze mówiąc to bardzo mi przykro
jeżeli kogokolwiek uraziłem. Szczególnie chciałbym przeprosić Tatianę. Wiele
moich wypowiedzi jej właśnie dotyczyło i choć były one podyktowane jej
postami to uważam, iż ta wymiana zdań nie prowadzi do niczego
konstruktywnego, więc jeszcze raz huge sorry!

> Jadłeś? Jadłeś. Jesteś expertem.
> To dlaczego jesteś taka męczydupa w tym temacie?
> Sam sobie odpowiedz, i podziel się wiedzą z tymi co tylko udają kozaków.
Faktycznie może podszedłem do tego tematu zbyt emocjonalnie. Nie jestem
expertem i daleki jestem od oceniania kogokolwiek , choć wiem że zdałyło mi
się to nie raz. sorki4all. Prawda jest taka, że po wizycie ostatniej na
cmentarzach bródnowskim i powązkach moja lepsza połowa poprosiła mnie bym
jej znalazł przepis nt wiadomy. I niestety nie wyszło to co można znależć na
google w 2 sec. Myślę nie ma sprawy od czego są gr dyskusyjne i o to wielkie
rozczarowanie.
Pozdrawiam gorąco Was wszystkich bez wyjątku.
Jednocześnie mam ogromną choć utopijną prośbę o przepis w w/w temacie.
Jeszcze raz przepraszam gdy się uniosłem niepotrzebnie.
Pozdrawiam.

Re: jak nazywa sie siateczka
dieta podczas trekkingow
inna forma naleśnikow :)