Re: paprocie

Data: 2002-12-12 11:12:26
Temat: Re: paprocie
Od: "Cygus" <c...@w...pl>

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ard171$cm0$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Ja bardzo przepraszam, ze się wcinam w Pań duskusję, ale może któraś z
> fachowczyń od paproci coś mi doradzi.
> Otóż już kilka razy usiłowałem sobie z lasu jakąś paproć (jakby sie ona
nie
> nazywała) przesadzić.
> I.... (nie będę się w obecnosci dam wyrażał!).
> Zawsze sadziłem zielonym do góry. Czy to był błąd???
> Oczywiście wiosną spróbuję jeszcze raz bom uparty (niestety). A następną
> wiosną jeszcze raz...
> Chyba, ze mi poradzicie jak to zrobić by była uprzejma u mnie rosnąć.
:-)))
> [...]
> Janusz

> wiosną jeszcze raz...
> Chyba, ze mi poradzicie jak to zrobić by była uprzejma u mnie rosnąć.

Jeżeli chodzi o paprocie ogrodowe to mam odwrotny problem rosną za ostro...
a te ich pędy boczne mnie dobijają niszcze "co wiosnę" :-) i całe lato i
nic... może dla Ciebie będzie wskazówką, że mam ziemię bardzo torfową (aż
ciężką prawie bagno) i kwaśną jak by co to latem parę takich odnóżek mogę
przysłać.;-)
z pozdrowieniami Cygus..