paskudne owoce naktaryny

1. Data: 2015-08-13 12:08:18

Temat: paskudne owoce naktaryny
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Liczyłam na dorodne owoce nektaryny, a takie coś zbieram :-(
https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/O
woceNektarynyHarko
Od początku owocowania, czyli od trzech la, takie plany pojawiają się na
owocach.
W tym roku robiłam więcej oprysków przeciw chorobom niż w zeszłym, ale
zaprzestałam, gdy weszły w okres dojrzewania.
Mimo to efekty jak na zdjęciu,
Sporo owoców zwiędło. Te które dojrzewają są podjadane masowo przez
biedronki.
Uszkodzone zaczynają gnić.
Wam udaje się doczekać dorodnych owoców nektaryn?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2015-08-13 13:06:57

Temat: Re: paskudne owoce naktaryny
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha liczyła na dorodne owoce nektaryny, a takie coś zbiera:

> [...]
> Mimo to efekty jak na zdjęciu,
> Sporo owoców zwiędło. Te które dojrzewają są podjadane masowo

One ich nie zjadają, tylko zbierają, a podem same sprzedają.
Po trzy osiemdziesiąt za kilo.

--
Jarek

3. Data: 2015-08-13 13:08:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mimo to efekty jak na zdjęciu,
> Sporo owoców zwiędło. Te które dojrzewają są podjadane masowo

One ich nie zjadają, tylko zbierają, a potem same sprzedają.

4. Data: 2015-08-13 23:31:09

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krycha liczyła na dorodne owoce nektaryny, a takie coś zbiera:

woceNektarynyHarko

> One ich nie zjadają, tylko zbierają, a potem same sprzedają.
> Po trzy osiemdziesiąt za kilo.

Też Cie lubię :-)

Krycha.

5. Data: 2015-08-14 02:01:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Aug 2015 12:08:18 +0200, Krycha napisał(a):

> Te które dojrzewają są podjadane masowo przez
> biedronki.

Jeśli jedzą owoce, to znaczy, że są to biedronki azjatyckie, nie całkiem
sympatyczne. Zwłaszcza masowo.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Harmonia_axyridis
--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

6. Data: 2015-08-14 13:45:29

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-13 o 12:08, Krycha pisze:
> [...]
> biedronki.
> Uszkodzone zaczynają gnić.
> Wam udaje się doczekać dorodnych owoców nektaryn?

Nie, u mnie też nie można doprowadzić drzewka aby owoce wyglądały tak
jak te ze sklepu. Sytuacje trochę ratuje tylko dwu/trzykrotny oprysk
miedzianem, (owoców) w trakcie ich dojrzewania. Wcześniejszy oprysk
praktycznie nic nie daje.

7. Data: 2015-08-14 13:45:44

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-14 o 02:01, Ikselka pisze:

> Jeśli jedzą owoce, to znaczy, że są to biedronki azjatyckie, nie całkiem
> sympatyczne. Zwłaszcza masowo.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Harmonia_axyridis

Tak, nasze to typowe drapieżniki, a te z nektaryn to w większości nie
czerwone a takie jakieś żółtopomarańczowe.

susza.
Orzechy laskowe - cena
Papryka Ramiro.
ciao pomodori