pasta z bialego sera i wedzinej ryby ???

1. Data: 2003-11-26 14:29:39

Temat: pasta z bialego sera i wedzinej ryby ???
Od: "p4blo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dawniej dawali takie na koloniach :)))
Kto wie jak zrobic dakie cos ?
Pozdrawiam
Pawel

1. Data: 2003-11-26 14:34:39

Temat: Re: pasta z bialego sera i wedzinej ryby ???
Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4blo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bq2dgo$pii$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Dawniej dawali takie na koloniach :)))
> Kto wie jak zrobic dakie cos ?
> Pozdrawiam
> Pawel

Biały ser (twaróg) mieszasz z wędzoną makrelą (tylko musisz bardzo dokładnie
powyjmować ości), mieszasz (ucierasz) to razem. Jeżeli ser jest bardzo suchy
to dodaj trochę jogurtu naturalnego. Ja dodaję jeszcze drobno posiekaną
natkę pietruszki - pycha. W sobotę właśnie robiłam taką pastę, smacznego.

Pozdrawiam Renata

1. Data: 2003-11-26 14:39:06

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

p4blo wrote:

> Witam
> Dawniej dawali takie na koloniach :)))
> Kto wie jak zrobic dakie cos ?

Utrzeć biały ser z wędoną rybą na pastę?

Władysław

1. Data: 2003-11-26 14:41:14

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Utrzeć biały ser z wędoną rybą na pastę?

posolic i popieprzyc ? gotowe ?
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-11-26 14:42:34

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Dawniej dawali takie na koloniach :)))
> Kto wie jak zrobic dakie cos ?
> Pozdrawiam
> Pawel

Takie coś znalazłam:

http://tinyurl.com/wn20

Więc albo do pasty z białego sera dodałabym po prostu pokrojoną w drobną
kostkę rybę wędzoną albo do pasty z sera ryby, moja babcia takie pyszności
robiła i pamiętam, że chodziło o to, aby te ryby z tym twarogiem bardzo
dokładnie utrzeć, na taką puszystą masę, robiło się to wtedy ręcznie i
długo, z mikserem na pewno będzie szybciej.

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-11-26 14:44:53

Od: "p4blo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gazeta" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to dodaj trochę jogurtu naturalnego. Ja dodaję jeszcze drobno posiekaną
> natkę pietruszki - pycha. W sobotę właśnie robiłam taką pastę, smacznego.

Bez cebuli ???

1. Data: 2003-11-26 15:25:58

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gazeta" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> dokładnie
> suchy

> Bez cebuli ???

Ja dodaje jeszcze z drobno posiekana cebula, no i sol i pieprz do smaku.
Pycha, az sama sie zanecilam :)))
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-26 15:38:19

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to dodaj trochę jogurtu naturalnego. Ja dodaję jeszcze drobno posiekaną
> natkę pietruszki - pycha. W sobotę właśnie robiłam taką pastę, smacznego.

Mój tata jak robi taką pastę dodaje jeszcze troszkę bardzo drobno posiekanej
cebulki i nie daje pietruszki.

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-11-26 15:40:07

Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to dodaj trochę jogurtu naturalnego. Ja dodaję jeszcze drobno posiekaną
> natkę pietruszki - pycha. W sobotę właśnie robiłam taką pastę, smacznego.

po zrobieniu pasty podstawowej (ryba wedzona+ser) ewentualnie troszke
jogurtu lub smietany (odpowiednia konsystencja)drobniutko pokrojona cebulka,
duzo przypraw - a w okresach szalenstwa dodawalem dobrego przecieru
pomidorowego. Corka robila tez tak: pasta podstawowa, drobina czosnku
prasowanego, deczko orzechow dosyc drobno podziabanych plus przyprawy. Ja
Jej tego nie wyjadalem :-)
pozdrawiam! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

1. Data: 2003-11-27 06:20:33

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p4blo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Gazeta" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> dokładnie
> suchy

> Bez cebuli ???

:) oczywiście może być cebula jak kto lubi. Ja w tej paście preferuję nać
pietruszki, natomiast cebulę dodaję do pasty z sera i ryb w oleju (z
puszki). Również pycha.

Renata

szpinak - potrzebuje rady ;)
torcik
co poza pierniczkami na choinkę?
Sztuczny miodek
Poledwica z kaparami - potrzebny przepis na gwałt