pasztet

1. Data: 2002-10-10 12:45:29

Temat: pasztet
Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Planuje zrobic pasztet z fasoli i soczewicy i zastanawiam sie, jak zrobic
chrupka skorke na gorze pasztetu. Nigdy wczesniej nie zabieralam sie za tak
powazne zadanie, ale pamietam pasztety mojej mamy (miesne), ktore mialy na
wierzchu cudownie spieczona skorke. Sama sie chyba nie zrobi taka, a nie
wiem czy bulka tarta zalatwi te sprawe.
Prosze o wsparcie:))
Pomysly na wzbogacenie pasztetu pozadane:)

pozdrawiam
Atena

--
Niewiedza nie oznacza głupoty,
podobnie jak ciemność ślepoty.

1. Data: 2002-10-10 17:50:21

Temat: Re: pasztet
Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atucha" <u...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wierzchu cudownie spieczona skorke. Sama sie chyba nie zrobi taka, a nie

Jak robie pasztet drozdzowy, to chrupiaca skorke zalatwiam wiorkami
maslanymi polozonymi na gorze pasztetu przed zapieczeniem, ale nie wiem czy
w przypadku fasolowego sie to sprawdzi.

misiorek :o)

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

1. Data: 2002-10-10 21:41:26

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiorek :o)" <m...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości

> Jak robie pasztet drozdzowy, to chrupiaca skorke zalatwiam wiorkami
> maslanymi polozonymi na gorze pasztetu przed zapieczeniem, ale nie wiem
> [...]

Pewnie tak, sprobuje:)

Atena

Może naklejka grupowa?
Co zrobić z główki czerwonej kapusty?