pean pochwalny - ciasto Netusi

1. Data: 2003-06-13 06:21:27

Temat: pean pochwalny - ciasto Netusi
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Tak na oko liczac moj list bedzie juz setna :) pochwala ciasta rabarbarowego
Netusi.
Ale coz! Przyznam sie, ze po raz pierwszy samodzielnie sprobowalem upiec
ciastko...
I UDALO SIE!!!! tak tak!!! zamiast rabarbaru truskawki. PYSZNIE!!!
Ostatnie trzy kawałki z blaszki zapakowałem sobie jako dodatek do sniadania
w pracy.

A moze wszyscy ktorym udalo sie zrobic ciasto wedlug tego przepisu dolacza
sie do mojej wypowiedzi?
Ciekaw jestem ile osob wyprobowalo juz ten przepis.

rahab
==================================
Jak to jest, gdy wchodzisz w moja glowe
Co tutaj jest typowe, z toba jest od nowa
Porownaj to z nami, czarnych slonc milionami

1. Data: 2003-06-13 08:29:41

Temat: Re: pean pochwalny - ciasto Netusi
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to i ja sie dolacze....

Ja robilam ciasto Netusi (juz chyba taka nazwa zostanie, hihi) w
poniedzialek i powiem prawde, ze juz mialam sie mianowac wspominana nizej
lama, ale udalo sie...
Ciasto pieklo sie ponad godzine, no i po wyjeciu troche siadlo, ale zakalca
nie bylo...
Wrazenia smakowe? Jak dla mnie dobre, ale zeby sie zachwycac? Zjesc zjadlam
(a co!), i pewnie jeszcze nie raz je zrobie, ale nie uwazam go za
rewelacyjne... (chyba spodziewalam sie czegos wiecej)

Mam nadzieje, ze nie zakrzyczycie mnie tutaj ;)))), ale chyba moge opisac
moje wrazenia? ;)
A wlasciewie to juz to zrobilam...
Pozdrawiam serdecznie

Berta

1. Data: 2003-06-13 14:28:35

Od: "Karolcia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Planowałam wykonanie tego ciasta dopiero na wakacje (bo teraz nie bardzo mam
czas na kuchenne eksperymenty), ale chyba już nie wytrzymam. Strasznie chę
już spróbować tego ciasta, które wszyscy tak chwalicie... Chyba jutro się za
nie zabiorę...

Jak robicie...?
Póki są truskawki.....
Witam
[Wiad] Jesli ktoś szuka to papierki do babeczek [Wro]