peeling

1. Data: 2003-02-27 14:33:04

Temat: Re: peeling
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedronka wrote:

> Jaki wg was jest najlepszy peeling do ciala?podobno Nivea jest niezly?

zalezy, czy lubi sie delikatny, czy ostry. ja wole ten drugi i jak na
razie na pierwszym miejscu jest peeling body shopu z olejkiem z drzewa
herbacianego. cukrowy YR jest niczego sobie, ale ten przeslodzony zapach
dziala na nerwy. eris jest beznadziejny, bo w ogole nie drapie. peeling
AA z serii SPA jest wydajny, ale malo drapie. a nivei nie dotykam z
reguly, nie znosze kosmetykow tej firmy.

xx.

1. Data: 2003-02-27 14:34:21

Temat: peeling
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki wg was jest najlepszy peeling do ciala?podobno Nivea jest niezly?

1. Data: 2003-02-27 14:50:06

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Biedronka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Jaki wg was jest najlepszy peeling do ciala?podobno Nivea jest niezly?

Nie wiem, czy najlepszy, ale wpadly mi odtatnio dwie probki (po 25ml)
peelingu do ciala Daxa z serii Alga Kontur. No, zapach mozna wybaczyc, a w
ogole to niezly jest moim zdaniem. Nie jest ostry (ja nie lubie ostrych),ale
ladnie sie pieni, masuje skore, skora jest gladka po nim. Przyjemny :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 14:50:13

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Biedronka " wrote:

> Jaki wg was jest najlepszy peeling do ciala?podobno Nivea jest niezly?

Ja sie zakochałam w Ziaji "Lipocostam" - ze wzgledu na obledny pomaranczowy
zapach. No i efekt tez jest baaaaaardzo dobry :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-27 14:56:11

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki wg was jest najlepszy peeling do ciala?podobno Nivea jest niezly?

Dlugo szukalam peelingu do ciala, takiego naprawde ostrego, co najmniej jak
Apricot Scrub Rossmana.
Uzywalam Avonu - Skin So Soft, ktory peelingiem nie jest, uzywalam YR
Plaisirs Nature, ktory sciera, ale jeszcze nie dosc mocno

I niedawno wpadla mi w rece probka peelingu do ciala Dax Cosmetics (ten
peeling jest w takich zielonych tubkach jak kosmetyki przeciw cellulitowi z
tej firmy).
I to jest najlepszy peeling, jakiego uzywalam. Jest ostry, skora robi sie
gladziutka.
Tych drobinek jest troszeczke za malo, ale nie jest to jakas symboliczna
ilosc.
Jest OK

Kaska

1. Data: 2003-02-27 15:11:08

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ostrych),ale
> ladnie sie pieni, masuje skore, skora jest gladka po nim. Przyjemny :)

Hehe, to widze, ze na strone Daxa obydwie wchodzilysmy w jednym celu:)
Tez dostalam dwie flaszeczki tego peelingu i juz nie bede kupowac innego.
jak dla mnie to on jest dosc ostry, ale to chyba kwestia osobistych
upodoban (zeby nie powiedziec - zboczen:-) )

Kaska

1. Data: 2003-02-27 15:44:33

Od: "trawa" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

> [...]
ostrych),ale
> ladnie sie pieni, masuje skore, skora jest gladka po nim. Przyjemny :)

Kurcze ja tez to mama. Tzn. takie dwie probki z Daxa.
Ale jak dla mnie jest ostry, mam wrazenie ze drapie.
U mnie sie nie pieni... Ale efekt mi sie podoba.
Taka fajna gladka skora jest po kapieli.

> Kruszynka
> --
> "Primum non stresere..."

Bastet_Milo

1. Data: 2003-02-27 16:12:13

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote
> Hehe, to widze, ze na strone Daxa obydwie wchodzilysmy w jednym celu:)

Hehe, a ja sie tak tajniacze :)))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 18:10:21

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki wg was jest najlepszy peeling do ciala?podobno Nivea jest niezly?

mam Nivea i odpowiada mi do tego stopnia ze kupilam ponownie. Ale ze mnie
tez kiepska eksperymentatorka ;)
Natomiast szeeeerokim lukiem radze omijac "peeling do ciala aloesowy" Swiss
Natura (czy jakos tak). Badziewie niemozebne.

Asiek

Skóra wokół paznokci!!
czas i chęci, a w ogóle....
Apropo tłustego czwartku