perelki rozswietlajace avon - mial ktos?

1. Data: 2004-11-23 11:35:32

Temat: perelki rozswietlajace avon - mial ktos?
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie - jest takie cudo za 36.90 w promocji.
polecacie, czy odradzacie?
jaki one maja odcien, bardziej rozowy czy brazowy (kolorom
na zdjeciu nie wierze)?

-- kasica

1. Data: 2004-11-23 11:45:28

Temat: Re: perelki rozswietlajace avon - mial ktos?
Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecacie, czy odradzacie?
> jaki one maja odcien, bardziej rozowy czy brazowy (kolorom
> na zdjeciu nie wierze)?

Widzialam je ostatnio, i sa nawet calkiem fajne, daja bardzo ciekawy efekt,
taki rozswietlajacy. Skora sie mieni takimi malymi drobinkami. Ladnie
wyglada na skorze. A kolor taki troche chyba bardziej w roz, tak mi sie
wydaje :))

Mariolkka

1. Data: 2004-11-23 18:03:55

Od: futrzasty <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> no wlasnie - jest takie cudo za 36.90 w promocji.
> polecacie, czy odradzacie?
> jaki one maja odcien, bardziej rozowy czy brazowy (kolorom
> na zdjeciu nie wierze)?
>
> -- kasica

Polecam sprawdzić na allegro, można je kupić nawet za 25, wiec 37 to
zadna promocja. Z kulkami jest tak, mam je i rzeczywiscie daja świetny
efekt, jednak sa tam trzy kolry kuleczek-brazowe ,zlote i powiedzmy
pomaranczowe. Te ostatnie są zbyt wyraziste i zostawialy brzydkie smugi
na twrzy. Dlatego zrezygnowałam z nich i wyciagnełam z zestawu.
Brazowo-złoty zestaw wystarcza w stu %. Polecam. Używam codziennie i nie
zamierzamn przestawać.

pozdrawiam- pseudonim futrzasty ;)

1. Data: 2004-11-23 20:04:01

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "futrzasty" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> na twrzy. Dlatego zrezygnowałam z nich i wyciagnełam z zestawu.
> Brazowo-złoty zestaw wystarcza w stu %. Polecam. Używam codziennie i nie

Brązowo-złoty???
Tu nie chodzi o puder brązujący.
Te kuleczko są perłowe, srebrzyste i na pewno nie brązowo-złociste.
Joasia

1. Data: 2004-11-23 20:23:37

Od: futrzasty <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:
> [...]
>

> Brązowo-złoty???
> Tu nie chodzi o puder brązujący.
> Te kuleczko są perłowe, srebrzyste i na pewno nie brązowo-złociste.

Oczywiście,że nie chodzi o puder brązujący, mówimy o tych samych kulkach
z Avonu. Ale upieram sie,ze kulki są koloru bązowego, złotego i
"pomarańczowego", co nie przeszkadza im być jednocześnie perłowymi.
Srebrzystości tam nie zauważam ( aż poszłam sprawdzić ).
Dla porównania mam tez takie kulki z Manhatannu, ale nie są tak dobre, b
kruszą się i osypują, dodatkowo efekt jest dużo mniej widoczny.

pozdr

1. Data: 2004-11-23 20:57:35

Od: "Halina Eisner" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

futrzasty <j...@p...fm> napisał(a):

> Oczywiście,że nie chodzi o puder brązujący, mówimy o tych samych kulkach
> z Avonu.
A od kiedy masz te kulki? Bo jesli dłużej niż tydzień-dwa, to mówisz o pudrze
brązującym, jak najbardziej w kuleczkach. Te "perełki", o które padło pytanie,
pojawiaja się katalogu 1/2005, czyli raczej niewiele osób miało okazję je w
ogóle "na żywca" zobaczyć.

Pozdrawiam
H. (też mocno zainteresowana kuleczkami rozświetlającymi, o ile będą
różowo-srebrne :> )

1. Data: 2004-11-24 10:20:20

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> futrzasty <j...@p...fm> napisał(a):
> A od kiedy masz te kulki? Bo jesli dłużej niż tydzień-dwa, to
> mówisz o pudrze
> brązującym, jak najbardziej w kuleczkach.

no wlasnie, zaznaczam jeszcze raz, ze _nie_ chodzi mi o
zaden puder brazujacy w kulkach, tylko o _perelki
rozswietlajace_. na zdjeciu wygladaja rozowawo.

moje pytanie brzmi: czy ktos je
widzial w naturze i rzeczywiscie sa rozowawe? nie chce kupowac
czegos, co ma odcien cieply, zolty, zloty etc. - to zupelnie
nie moje kolory.

-- kasica

1. Data: 2004-11-24 13:50:24

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz pisalam ze widzialam je na zywo i sa bardzo bardzo fajne zostawiaja na
twarzy taka swiecaca poswiate, super na prawde polecam i sa wlasnie srebrno
rozowe i jeszcze chyba jakis jeden kolor :))

Mariolka, ktora ogladala je na zywo w sobote :))

1. Data: 2004-11-24 14:02:51

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> no wlasnie - jest takie cudo za 36.90 w promocji.
> polecacie, czy odradzacie?
> jaki one maja odcien, bardziej rozowy czy brazowy (kolorom
> na zdjeciu nie wierze)?

Ja mam takie zakupione jakies 2-3 lata temu - one sie tak pojawiaja raz na
jakis czas.
Jak dla mnie sa wrecz boskie!
Kolor maja taki naturalny - daja raczej taka poswiate - nie zlota, jak te
brazujace kulki, tylko taka swiezo-lsniaca :)
Twarz wyglada na wypoczeta, swieza i mlodsza :)
odcien mozna sobie wyregulowac zabierajac niektore kuleczki - sa w
odcieniach kawy z mlekiem, jasniutkiej cery i takie rozowo-cieliste - trudno
mi opisac kolory tych kulek dokladniej :) Mozna dodac kilka kulek z tego
brazujacego, jesli ktos chce miec jednak ciemniejszy puderek na twarzy.
Jak dla mnie to rewelacja wszechczasow - zaopatrze sie na zapas, bo pewnie
znowu za jakis rok usuna i trzeba bedzie czekac kolejne 2-3 lata...

--
pozdrawiamy
tufi & BBT

www.psiaki.com.pl

1. Data: 2004-11-24 17:16:58

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

[..]
> Jak dla mnie sa wrecz boskie!

dzieki za wszystkie informacje, chyba przekonalyscie mnie do kupna :)

-- kasica

Szwecja i kosmetyki
kremik dla oczkow
GUCCI RUSH...