Re: perfumy Jop

1. Data: 2002-12-10 19:23:03

Temat: Re: perfumy Jop
Od: "tomasz krota" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JOOP! slyszalem, ze maja przerwac produkcje, ale w to watpie, raczej
przestali importowac i teraz mam jedne z najrzadziej spotykanych perfum :)
Mowie o JOOP! Homme :)
pzdr

t.

1. Data: 2002-12-10 20:14:05

Temat: Odp: perfumy Jop
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JOOP! slyszalem, ze maja przerwac produkcje, ale w to watpie, raczej
> przestali importowac i teraz mam jedne z najrzadziej spotykanych perfum :)
> Mowie o JOOP! Homme :)

Ma to swoje plusy. Przynajmniej wiesz, że co drugi facet nie będzie pachniał
tak jak Ty :-) Tylko gorzej jak Ci się skończą...
Kasia

1. Data: 2002-12-10 22:15:59

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> JOOP! slyszalem, ze maja przerwac produkcje, ale w to watpie, raczej
> przestali importowac i teraz mam jedne z najrzadziej spotykanych perfum :)
> Mowie o JOOP! Homme :)

Ludzie nie przesadzajcie !!!! Wszedzie w Wawie mozna je kupic, ale mi
ogolnie sie nie podobaja :P pachna za bardzo kobieco :P i to wszystkie
perfumy tej marki takie sa... :P

1. Data: 2002-12-11 07:39:52

Od: "tomasz krota" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej sprawdz czy mozna kupic PERFUMY, bo w Krakowie tez kupisz wode po
goleniu itp, ale perfum nie znajdziesz.
pzdr

t.

1. Data: 2002-12-11 12:49:02

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej sprawdz czy mozna kupic PERFUMY, bo w Krakowie tez kupisz wode po
> goleniu itp, ale perfum nie znajdziesz.
> pzdr

Mozna kupic perfumy !!! :)
Sprawdzalem... powaznie, woda po goleniu mnie wtedy nie interesowala..
Wszedzie gdzie sprawdzalem byly perfumy

1. Data: 2002-12-11 13:34:09

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomasz krota <e...@i...pl> napisał(a):

> Lepiej sprawdz czy mozna kupic PERFUMY, bo w Krakowie tez kupisz wode po
> goleniu itp, ale perfum nie znajdziesz.

Jesli juz - to wode perfumowana lub toaletowa. Nie widzialam nigdy w zyciu
PERFUM od joopa.
Normalnie nie przejmuje sie nazeywnictwem (potocznie niestety EDP, EDT =
perfumy, sama tak czasem mowie), no ale JESLI juz mowimy o detalach...
Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle.

K. M.

1. Data: 2002-12-11 23:06:58

Od: "tomasz krota" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna kupic perfumy !!! :)
> Sprawdzalem... powaznie, woda po goleniu mnie wtedy nie interesowala..
> Wszedzie gdzie sprawdzalem byly perfumy

Ok, zawsze sa wyjatki potwierdzajace regule ;) I co kupiles? Podobaja sie?
pzdr

t.

1. Data: 2002-12-12 05:21:23

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, zawsze sa wyjatki potwierdzajace regule ;) I co kupiles? Podobaja sie?
> pzdr

Kupilem Acqua di Gio Armaniego :))). Perfumy (wody toaletowe) Joop nie
podobaly mi sie :P, mialy taki kobiecy zapach, ale moze ja juz mam taki gust
spaczony... :P:). Musze jednak dodac, ze papierek lakmuzowy z tym zapachem
jeszcze mi pachnie w szufladzie :P, wiec musza baaaardzo dlugo sie trzymac
:)

1. Data: 2002-12-12 08:06:40

Od: "tomasz krota" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze mi pachnie w szufladzie :P, wiec musza baaaardzo dlugo sie trzymac

To prawda! czasami gdy troszke zostanie na ubraniu, moge je poczuc nawet
przez kilka nastepnych dni :)

t.

1. Data: 2002-12-16 09:11:41

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JOOP! slyszalem, ze maja przerwac produkcje, ale w to watpie, raczej
> przestali importowac i teraz mam jedne z najrzadziej spotykanych perfum :)
> Mowie o JOOP! Homme :)
Wydaje mi sie ze wyparł ten zapach joop roccoco (to chyba tak sie pisze
chociaz pewnosci nie mam).
Zawsze mozesz napisac do dystrybutora. :)
pozdrawiam
mała m

mydlo i powidlo:)))
W jakim wieku kobieta jest najbardziej urodziwa?
fotki
PULANNA czy PULLANA?
depilacja laserowa