perfumy - pomocy :)

1. Data: 2004-08-16 16:41:52

Temat: perfumy - pomocy :)
Od: Malkoska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

moze Wy mi pomozecie - poszukuje perfum dla siostry (mloda mama, lat 30,
wesola, pelna zycia) - ostatnio uzywala Estee Lauder Beautiful i
chcialabym jej kupic cos w podobnej nucie zapachowej.
Ja w tym temacie jestem zupelnie zielona dlatego licze na Wasze sugestie :)

Dziekuje
Malgosia

1. Data: 2004-08-16 18:48:34

Temat: Re: perfumy - pomocy :)
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cacharell Gloria - ponadczasowe, dla wszystkich.
polecam
Jola

1. Data: 2004-08-16 19:11:23

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 18:41:52 +0200, in pl.rec.uroda Malkoska
<m...@p...onet.pl> wrote in <cfqoae$te$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>moze Wy mi pomozecie - poszukuje perfum dla siostry (mloda mama, lat 30,
>wesola, pelna zycia) - ostatnio uzywala Estee Lauder Beautiful i
>chcialabym jej kupic cos w podobnej nucie zapachowej.

RL Romance. ewentualnie Glamorous. mnie się żadne nie podobają,
Romance kiedyś odrobinę, ale ale odnoszę wrażenie, że nie podobają mi
się wszystkie one z tego samego powodu. czyli są podobne.

an.

1. Data: 2004-08-16 19:12:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 20:48:34 +0200, in pl.rec.uroda "Jolka"
<j...@a...pl> wrote in <cfqu8b$uv$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Cacharell Gloria - ponadczasowe, dla wszystkich.

znaczy, dla wszystkich, którym się EL Beautiful podobało, prawda? bo
dla mnie są koszmarkowate, duszne i ogólnie nie do przyjęcia.

an.

ps Cacharel, a nie Cacharell.

1. Data: 2004-08-16 20:43:21

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> RL Romance. ewentualnie Glamorous. mnie się żadne nie podobają,

mnie tez, czyli powinny być oki dla wielbicielki Beautiful:-)chyba, ze
młodej mamie gust się po ciązy zmienił, co może być wielce prawdopodobne.

Gosia

włosy :(
Szkoła wdzieku
dot.nowy krem Avonu-Mikrodermabrazja w kremie
balsamy do opalania z filtrem- pytanie
Piling z kwasem glikolowym