dot.nowy krem Avonu-Mikrodermabrazja w kremie

1. Data: 2004-08-16 14:40:04

Temat: dot.nowy krem Avonu-Mikrodermabrazja w kremie
Od: "Kasia Ż." <k...@u...infinity.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy któras z Was używała juz może ww nowosci z katalogu 10/04. Albo może
któraś z Was uzywła podobnego kosmetyku innej firmy?

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-08-16 15:24:05

Temat: Re: dot.nowy krem Avonu-Mikrodermabrazja w kremie
Od: "enyya" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy któras z Was używała juz może ww nowosci z katalogu 10/04. Albo może
> któraś z Was uzywła podobnego kosmetyku innej firmy?

zapraszam na grupę http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16217
tam się dowiesz coś na ten temat

1. Data: 2004-08-16 18:50:00

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 16:40:04 +0200, in pl.rec.uroda "Kasia Ż."
<k...@u...infinity.net.pl> wrote in
<cfqgv4$86n$1@serwer.infinity.net.pl>:

>Witam,
>czy któras z Was używała juz może ww nowosci z katalogu 10/04. Albo może
>któraś z Was uzywła podobnego kosmetyku innej firmy?

tak, trzykrotnie tańszego botoks efekt Bielendy. i czterokrotnie
droższego Micro-D idealist EL. działa tak sam, więc Bielenda wydaje
się najlepszym pomysłem.

an.

1. Data: 2004-08-16 18:51:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 17:24:05 +0200, in pl.rec.uroda "enyya"
<e...@a...pl> wrote in <cfqjfv$2u4t$1@mamut.aster.pl>:

>zapraszam na grupę http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=16217
>tam się dowiesz coś na ten temat

po pierwsze - to, co proponujesz, to forum, nie grupa. to jest
różnica.

po drugie - mogłabyś odpowiedzieć na pytanie i w sigu wstawić adres
tego forum, ładniej by to wyglądało. bo tak, to średnią miałabym
ochotę tam zaglądać, gdybym była pytającą.

an.

1. Data: 2004-08-16 19:26:17

Od: "enyya" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" napisał w wiadomości > po pierwsze - to, co
> [...]
> tego forum, ładniej by to wyglądało. bo tak, to średnią miałabym
> ochotę tam zaglądać, gdybym była pytającą.

Nie znałam odpowiedzi na pytanie, bo nie używałam mikrodermabrazji, więc
podałam adres forum na którym napewno KasiaŻ znajdzie odpowiedź.
Taka była moja odpowiedź na zapytanie.
Czytam sobie to forum od dosyć dawna i zauważyłam, że wiele osób
krytykujesz. Jesteś niemiła, spójrz na siebie i poczytaj swoje posty. Może
czegoś się nauczysz. Każdy odpowiada tak jak umie. Jeśli Ci się to nie
podoba to trudno, proszę założyć sobie forum prywatne.

1. Data: 2004-08-16 19:29:47

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "enyya" ślicznie napisał :

> [...]

> Czytam sobie to forum od dosyć dawna i zauważyłam, że wiele osób
> krytykujesz. Jesteś niemiła, spójrz na siebie i poczytaj swoje posty.

Wlasnie slicznie mylisz pojecia - tu znajdujemy sie na grupie, a to co
podalas w poprzednim poscie bylo forum. Nie myl pojec to nikt Cie nie
bedzie krytykowal.

--
JoAsienka
gg 1489928

1. Data: 2004-08-16 19:44:57

Od: "enyya" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie slicznie mylisz pojecia - tu znajdujemy sie na grupie, a to co
> podalas w poprzednim poscie bylo forum. Nie myl pojec to nikt Cie nie
> [...]
ok, przyznaję się, pomyliłam pojecia

1. Data: 2004-08-16 19:54:44

Od: "Kasia Ż." <k...@u...infinity.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedzi.:)
Poczytam forum oraz info o podanych przez Anię kremach.

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2004-08-16 20:02:37

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Aug 2004 21:26:17 +0200, in pl.rec.uroda "enyya"
<e...@a...pl> wrote in <cfr1n5$75s$1@mamut.aster.pl>:

>Nie znałam odpowiedzi na pytanie, bo nie używałam mikrodermabrazji, więc
>podałam adres forum na którym napewno KasiaŻ znajdzie odpowiedź.
>Taka była moja odpowiedź na zapytanie.

średnio przydatna.

>Czytam sobie to forum od dosyć dawna

forum? dziubasku, jesteś na grupie dyskusyjnej.

>i zauważyłam, że wiele osób
>krytykujesz.

no i...?

>Jesteś niemiła, spójrz na siebie i poczytaj swoje posty.

ale co chcesz mi dać do zrozumienia? że jestem niemiła? kwestia
podejścia i odbioru, są tacy, co za mną przepadają. jak Ci się nie
podoba, to nie czytaj - to jedyna rada, jaką mam dla Ciebie.

>Może
>czegoś się nauczysz.

z własnych postów? nie chciałabym Cię martwić, ale jeśli coś piszę, to
na podstawie własnej wiedzy, ergo - już to wiem i nie muszę się tego
uczyć.

>Każdy odpowiada tak jak umie. Jeśli Ci się to nie
>podoba to trudno, proszę założyć sobie forum prywatne.

jedno już mam. po co mi drugie, jeśli mogę spytać...?

an.

1. Data: 2004-08-16 20:05:06

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> wrote in message
news:grv1i05d6evmfur2efbgqqrbns8k46av3d@4ax.com...> >czy któras z Was
> [...]
>
> tak, trzykrotnie tańszego botoks efekt Bielendy. i czterokrotnie
> droższego Micro-D idealist EL. działa tak sam, więc Bielenda wydaje

Znaczy EL dziala tak samo Bielenda czy Bielenda jak Avon? Avonu nie
probowalam ale EL bije Bielende na glowe, niestety tylko w polaczeniu z
rownie drogim Idealista a razem to juz niestety wydatek niewaski.
Pozdrawiam
iska

balsamy do opalania z filtrem- pytanie
Piling z kwasem glikolowym