balsamy do opalania z filtrem- pytanie

1. Data: 2004-08-16 11:53:34

Temat: balsamy do opalania z filtrem- pytanie
Od: "freda" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hej
jakich firm balsamy do opalania z filtrem (wodoodporne) są skuteczne?
coś ostatnio nasłuchałam się że nivea się pogorszyła...
macie jakieś sprawdzone balsamiki (chcę kupić 16, 10 i 6) na kolejne dni na
słońcu.
dzieki za wszelkie info
pozdro
fredka

1. Data: 2004-08-16 12:30:12

Temat: Re: balsamy do opalania z filtrem- pytanie
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

freda <f...@p...fm> napisał(a):
> [...]
> coś ostatnio nasłuchałam się że nivea się pogorszyła...
> macie jakieś sprawdzone balsamiki (chcę kupić 16, 10 i 6) na kolejne dni na

ja używam w tym roku balsamu Avon SPF25. oprócz tego, że ma duży brokat, to
jest całkiem fajny, choć trochę tłusty (ale chyba większość kremów z filtrami
jest tłusta). jest wodoodporny i trwały, po 2 h z plaży wychodzę kompletnie
blada. Avon ma też niższe filtry: 2, 6, 10, 15, 20 oraz 30. w zeszłym roku
miałam balsam wodoodporny Ziaji, SPF chyba 6 i też był całkiem fajny.

Piling z kwasem glikolowym
texturize? podnoszenie wlosów?
depilator
FolCare
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-08-16)