Re: pewnie już było i w dodatku NTG?

Data: 2004-11-19 15:48:31
Temat: Re: pewnie już było i w dodatku NTG?
Od: Kasia Bartnicka <k...@t...pl>

jacobs400 pisze:

> Użytkownik "DS" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
>

> Dziękuje za zainteresowanie. Nie mam nic do Ciebie, ale nie chcesz, lub nie
> widzisz realiów polskich sądów.
> Co z tego, że psycholog i RODK potwierdzi, iż dziecko jest związane ze mną?
> Co z tego, że codziennie rano ubieram dziecko, wiozę do przedszkola, potem
> piorę, prasuję, sprzątam, staje na głowie żeby mieć co jeść jutro, zabieram
> z przedszkola, robię obiad, czytam przed snem bajkę, co z tego że w tym
> czasie mamusia dziecka daje dupy jakiemuś facetowi i dzwoni grożąc mi że
> mnie załatwi na amen, no co z tego?
Dramatyzujesz. Niedawno moi znajomi mieli rozprawę dotyczaca przyznania
praw do opieki nad dzieckiem, żadne z rodziców nie zostały odebrane prawa, ale
sąd orzekł, że dziecko ma zostać z tatą, bo dziecko w rozmowie z psychologiem
wyraziło wolę, że chce mieszkać z tatą. I na nic się zdały zaświadczenia matki
o niepoczytalności tatusia.
Rozumiem Twoje obawy, ale sąd prawa do opieki nad dzieckiem przyznaje także
panom :)

--
kasia - optymistycznie