pieczarki, cebula, papryka = naleśniki?

1. Data: 2004-09-08 10:34:24

Temat: pieczarki, cebula, papryka = naleśniki?
Od: "sklerenchyma" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

pieczarki, cebula, papryka - to znajduje się w mej skromnej lodówce. Czy ma
ktoś pomysł na naleśniki z takim farszem?
Jestem laikiem, totalne bezguście, beztalencie.
Umieram już z głodu, zjadłąbym z przyjemnością obiad;-)

1. Data: 2004-09-08 10:51:06

Temat: Re: pieczarki, cebula, papryka = naleśniki?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Sep 2004 12:34:24 +0200, sklerenchyma napisał(a):

> [...]
> ktoś pomysł na naleśniki z takim farszem?
> Jestem laikiem, totalne bezguście, beztalencie.
> Umieram już z głodu, zjadłąbym z przyjemnością obiad;-)

Jesli masz koncentrat pomidorowy, to w polaczeniu z ttymi warzywami wyjdzie
fajne nadzienie.
Mój brat kiedyś z racji pustek w lodówce i kieszeni sporządził wielką
patelnie podsmazonej cebuli, własnie z papryką i pieczarkami. Usmażył je,
potem poddusił z dodatkiem koncentratu i tabasco.
Proste, męskie, kawalerskie, ale pyszne :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-09-08 10:51:32

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sklerenchyma" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> pieczarki, cebula, papryka - to znajduje się w mej skromnej lodówce. Czy
ma
> ktoś pomysł na naleśniki z takim farszem?
> Jestem laikiem, totalne bezguście, beztalencie.

no coś Ty, co tak skromnie, Twój przepis na sos paprykowy do słoików jest
świetny!

> Umieram już z głodu, zjadłabym z przyjemnością obiad;-)

Mozna z tego zrobic obiad. Gdybyś jeszcze miała trochę śmietany i mąki i
kawałek wędliny, to możesz zrobić pyszny farsz do naleśników, ale i bez
wędliny się da.

Propozycja farszu:
podsmażyc cebulę i pieczarki (i tę paprykę skrytą w Twojej lodówce), do tego
dodać (może też gdzieś się znajdzie) pokrojoną wędlinę, ze 2-3 pokrojone
konserwowe ogórki i kukurydzę albo groszek z puszki, chwilę to podsmażyc a
potem wlać na patelnię śmietanę wymieszaną z łyżka mąki. Oczywiście doprawić
do smaku.
Na kazdy nalesnik nałozyc porcję farszu, zwinąć w kopertę, ułożyć na blachę
i wstawić do nagrzanego piekarnika. Zapiekać 15-20 minut, na chwilę wysunąć
blachę, posypać naleśniki tartym serem i jeszcze z 10 minut zapiekać.
Zapieczone nalesniki wyłożyc na talerz i do pełni szczęscia można posmaowac
kazdego ketchupem i posypać spora ilością szczypiorku i kukurydzy albo
groszku z puszki.
Naprawdę pyszne!

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-08 11:08:00

Od: "Pepek" <p...@d...friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczę! a ja mam dzisiaj tylko zupę i już nic nie zdążę zrobić :(
SPróbuję jutro - zapowiada się świetnie. Ciekwae czy to by się dało zapiekać
na tacce na grillu a nie w piekarniku :)

---

1. Data: 2004-09-08 11:36:12

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś pomysł na naleśniki z takim farszem?
> Jestem laikiem, totalne bezguście, beztalencie.
> Umieram już z głodu, zjadłąbym z przyjemnością obiad;-)
Jeśli uda Ci się jeszcze wygrzebać kawałek żółtego sera, a może
jakieś resztki wędlin (choć niekoniecznie, ale IMO jest lepsze) to
możesz zrobić coś takiego:
Roślinki i wędlinę pokroić w dość drobną kostkę,
umieszać ciasta jak na naleśniki ino trochę gęściejszego i
podprawić lekko ostro (pieprzem, papryką),
wrzucić krajankę do ciasta, wymieszać.
Smażyć na oleju, placki robić dość grube takie z 1cm i nie za
duże, jak się usmażą na złoto z jednej strony przewrócić, posypać
dość obficie startym serem i dosmażyć pod przykryciem na mniejszym
ogniu (ser się powinien roztopić, a od spodu będą dosmażone)
Polać kechupem i smacznego.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-08 12:26:43

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pieczarki, cebula, papryka - to znajduje się w mej skromnej lodówce. Czy
ma
> ktoś pomysł na naleśniki z takim farszem?

usmazyc nalesniki,warzywa pokroic ,podsmazyc,doprawic włożyc do nalesników
które zwinąc posypac tartym serem i do piekarnika do roztopienia polac sosem
pomidorowym ew. ketchupem
p.

1. Data: 2004-09-08 13:21:35

Od: "sklerenchyma" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś pomysł na naleśniki z takim farszem?
> Jestem laikiem, totalne bezguście, beztalencie.
> Umieram już z głodu, zjadłąbym z przyjemnością obiad;-)

-------
Moi Drodzy, jestem Wam dozgonnie wdzięczna :-)

Jestem już po obiedzie :-) Dziękuję, było pysznie :-)
cebula+ pieczarki+papryka+kukurydza+czerwona fasolka+przyprawy, koncentrat.
Zapiekłam, dodałam tarty ser, ketchup.
I... nie mogę się ruszać.
Wielkie spasiba! :-)
sklerenchyma objedzona.

1. Data: 2004-09-08 18:48:02

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurczę! a ja mam dzisiaj tylko zupę i już nic nie zdążę zrobić :(
> SPróbuję jutro - zapowiada się świetnie. Ciekwae czy to by się dało
zapiekać
> na tacce na grillu a nie w piekarniku :)

a mnie przez pisanie o tych naleśnikach wzięło na ich zrobienie;-)

Zrobiłam farsz z pieczarek, szynki tostowej, kukurydzy w puszce i ogórków
konserwowych, zagęszczone śmietaną kwaśną wymieszaną z łyżką mąki, całośc
dość ostro doprawiona.
Zawinięte naleśniki na wolniutkim ogniu zagrzałam na patelni (bo robiłam
tylko dla 2 osób, szkoda było rozgrzewać piekarnik), i po wyłożeniu na
talerze posmarowałam ketchupem i posypałam posiekanym szczypiorem, groszkiem
konserwowym i pokrojonym pomidorem.

Kolacja była udana;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-10 21:26:24

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
posmaowac
> kazdego ketchupem i posypać spora ilością szczypiorku i kukurydzy albo

ja własnie wpadłam na pomysł żeby te gotowe już cudne malesniki polac sosem
czosnkowym, zrobionym ze smietany gestej i czosnku........

co wy na to ???? nie bedzie sie to "gryzło" jakos?

pozdrawiam Madzia

1. Data: 2004-09-10 21:51:15

Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia napisał(a):

> [...]
> czosnkowym, zrobionym ze smietany gestej i czosnku........
>
> co wy na to ???? nie bedzie sie to "gryzło" jakos?

Do tego sosu czosnkowego radze dodac zielonego ogorka startego na
grubych oczkach na tarce, sos nie bedzie taki mdly.

Patrycja

Szczupak w galarecie - pytanko
Kiszenie rydzy - JAK ? -proszę !
Kapusta faszerowana