pieczarki i bakłażan

1. Data: 2007-05-07 20:04:37

Temat: pieczarki i bakłażan
Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

było tu kiedyś:

pieczarki surowe w plastry w zalewę z oliwy z czosnkiem, zielona pietruszką
i cytryną (sól, pieprz zapewne też były:)- zrobiłam wtedy na bieżąco i było
pyszne.
kojarzy mi się, ze ktoś podał, ze podobnie można zrobić bakłażana i dalej
nie pamiętam:|

Google mnie olały- może ktoś pomoże? :)

Ola

2. Data: 2007-05-07 22:34:17

Temat: Re: pieczarki i bakłażan
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fuksa <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> pyszne.
> kojarzy mi się, ze ktoś podał, ze podobnie można zrobić bakłażana i dalej

Było chyba tak, że bakłażana trzeba pokroić w cienkie plastry, posolić, po
chwili odsączyć i zgrillować albo usmażyć na patelni bez tłuszczu. I dalej,
jak z pieczarkami.

Ania

3. Data: 2007-05-08 06:34:05

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-05-08 00:34, czeremcha napisał/a:

> Było chyba tak, że bakłażana trzeba pokroić w cienkie plastry, posolić, po
> chwili odsączyć i zgrillować albo usmażyć na patelni bez tłuszczu. I dalej,
> jak z pieczarkami.

Ja wolę inaczej tego bakłażana. Pokroić, posolić, odsączyć plastry.
Poźniej na patelnię grilową.
Jednocześnie podsmażyć duże ilości cebuli pokrojonej w kostkę, czosnek.
Posiekać dość sporo natki z pietruszki.
Układać warstwami na półmisku, czyli warstwa bakłażana, warstwa cebuli z
czosnkiem, posypać natką. I od nowa - warstwa bakłażana ... itd.
Moja rodzina przepada za bakłażanem w ten sposób, a dzieciaki (2 i 5
lat) mogłyby na obiad zjeść tylko to w naprawdę ogromnych ilościach.

Anka P.

Niby proste, a jednak...
Dieta matki karmiącej
mięso z kangura - jak przyrządzić?