"pielęgnacja" tipsów

1. Data: 2006-02-23 10:57:58

Temat: "pielęgnacja" tipsów
Od: Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dałam się (znowu) namówić na przedłużenie paznokci. Tym razem tips plus
żel. Chciałam się zapytać, czy używanie kremów do rąk i odzywki do skórek
w formie oliwki wpływa na odklejanie się tipsa od paznokcia i tzw.
"podchodzenie powietrza". I czy płyn do odsuwania skórek nie wpływa
negatywnie na żel.

PS. Jak się z takimi pazurami nabiera krem z pudełka, żeby sobie twarz
posmarować? :)))

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem
(Sokrates)
http://leslawa-ignaszewska.com

1. Data: 2006-02-23 11:09:43

Temat: Re: "pielęgnacja" tipsów
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 11:57:58 +0100, Lesława Ignaszewska napisał(a):
> [...]
> w formie oliwki wpływa na odklejanie się tipsa od paznokcia i tzw.
> "podchodzenie powietrza". I czy płyn do odsuwania skórek nie wpływa

ja może miałam źle nalozone ale pazurki wygladaly pieknie przez 10 dni moze
pozniej tragedia
powietrze dostalo sie pod spod i juz nigdy sie na to nie namowie

> PS. Jak się z takimi pazurami nabiera krem z pudełka, żeby sobie twarz
> posmarować? :)))

jęzorkiem :-P

1. Data: 2006-02-23 11:38:20

Od: "mholka [lodz]" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żel. Chciałam się zapytać, czy używanie kremów do rąk i odzywki do skórek
> w formie oliwki wpływa na odklejanie się tipsa od paznokcia i tzw.
podchodzenie powietrzem to szybciej blad w sztuce ich nakladania
ale nie zawsze - nie chce tu robic siary stylistce paznokcia - czytalam
kiedys na forum
paznokciowym, ze zdarzaja sie naturalne plytki, ktore srednio lubia atrakcje
pt. kleje, zele i akryle
i sie ich nie trzymaja
olejki i kremy do pielegnacji sa nawet wskazane, zeby uniknac wycinania
skorek,
przy tipsch i akrylach nie powinno sie wycinac.

I czy płyn do odsuwania skórek nie wpływa
> negatywnie na żel.
co do zelu to nie wiem, ja nosze akryle i nie zauwazylam takich reakcji

> PS. Jak się z takimi pazurami nabiera krem z pudełka, żeby sobie twarz
> posmarować? :)))

hehe, dobre :) ja wkladam jeden paluch do pudeleczka i nabieram odwrotnie
niz robilabym z krotkimi paznokciami,
tzn nie nabierajac jak koparka, ale jakby wypychajac kremik na gornej czesci
plytki paznokcia
druga opcja to plastikowy patyczek/lopatka - dolaczany do niektorych kremow

Marta Holka

http://digital.pl

1. Data: 2006-02-23 11:57:43

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mholka [lodz] wrote:

> druga opcja to plastikowy patyczek/lopatka - dolaczany do niektorych kremow

Wlasnieto samo chcialam zaproponowac :) nie dosc ze wygodniejsze bo
jeszcze higieniczniejsze bo wiadomo jak sie wpakuje paluch do sloiczka
to zawsze jakas bakteria zostanie w tym sloiczku :) (czy ja nie mam juz
jakiegos skrzywienia na punkcie bakterii? :) )

..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2006-02-23 21:46:26

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mholka [lodz] napisał(a):

> przy tipsch i akrylach nie powinno sie wycinac.

A to dlaczego?

Aduś

1. Data: 2006-02-23 21:47:50

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w formie oliwki wpływa na odklejanie się tipsa od paznokcia i tzw.
> "podchodzenie powietrza". I czy płyn do odsuwania skórek nie wpływa

W zadnym wypadku. Po tych czynnosciach nic sie zlego nie powinno dziac.

Aduś

1. Data: 2006-02-23 21:52:06

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):

> powietrze dostalo sie pod spod i juz nigdy sie na to nie namowie

Oczywiscie rozumiem, ze sie zniechecilas. Byc moze na Twoim miejscu
zrobilabym to samo. Ale chyba mialas pecha do kiepskiego fachowca.
Jak sie trafi np do kiepskiego fryzjera, to innym razem idzie sie do
innego. No, ale to troche inna sytuacja, bo zazwyczaj trzeba w koncu isc
i tyle :)

Aduś

1. Data: 2006-02-26 23:14:30

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mholka [lodz] napisał(a):

> olejki i kremy do pielegnacji sa nawet wskazane, zeby uniknac wycinania
> skorek,
> przy tipsch i akrylach nie powinno sie wycinac.

Nie powinno się wycinać tuż przed nakładaniem (bo ułatwi to "zalanie
skórek"). Po, a szczególnie kilka dni po, gdy płytka zaczyna odrastać -
nie ma problemu...

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2006-02-26 23:48:57

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> Nie powinno się wycinać tuż przed nakładaniem (bo ułatwi to "zalanie
> skórek").

Zalanie skorek "ulatwi" chyba raczej ich obecnosc. Czesto sa narosniete
na plytke paznokcia.

Aduś

ktoś zna namiary (Sląsk)
Wlosy i problem(prosze o pomoc).