pieniadze w malzenstwie

61. Data: 2007-08-29 20:56:19

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fb4l29$r7q$1@achot.icm.edu.pl...

> Oczywiście, że zawsze lepiej spróbować i żałować niż żałować, że się nie
> spróbowało.
>
> Nie wnikając, jakie to kalkulacje przeprowadził Twój mąż, Tobie życzę
> szczęścia i spokoju (z nim, nie z nim - Twój wybór to będzie mam nadzieję
> przemyślany)
>
> Qra

dzieki....
K.

62. Data: 2007-08-29 21:05:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w wiadomości

> Co z tego, że ładny skoro nietykalny z tego co pamiętam:)

Sztukę należy podziwiać a nie konsumować ;-)

> To na cholerę jej taki balast skoro zrobi i kupi za swoje.
> Po co trwać w związku dla dziecka, które dosyć szybko zrozumie, że związek
> rodziców to jakaś bujda i nieporozumienie.

Jest opcja, że się zorientują i rodzice tej biednej dziewczynki

Qra

63. Data: 2007-08-29 21:12:30

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Aug 2007 22:35:30 +0200, Kaska napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> za szybko, bracie, wyrokujesz.
> Nie musze, i nie bede zapewniac, jak bardzo chce byc niezalezna finansowo,
> niezaleznie od wszytkiego.
> A uwiesic sie na moim mezu , po prostu sie nie da. Wspierac to on nie
> potrafi.
> Podr.
> K.

Kobieto to po co udajesz, ze chcesz z nim byc? Wybacz tak z ciekawosci
zapytam ile dostajesz na reke (netto) z tego wynajmu, ze jako niepracujaca
osoba uwazasz, ze polowa tej kwoty zapewnia takie luksusy (jak pisalas na
wszystko wystarcza i jak rozumiem nie trzeba oszczedzac).
Rozumiem, ze ze wspolnej kasy bierzecie oboje na potrzeby rodziny (w tym
swoje)? Zastanow sie czego chcesz "podwyzszenia alimentow" czy rzeczwistego
budowania rodziny.
Jakos mi sie nie chce wierzyc abys, zyla przez 3 lata z WLASNYCH
oszczednosci, aby poczynic tak duze oszczednosci musiabys miec chec do
roboty, a z tego co piszesz nawet namiastki takiego zapalu nie masz, stad
moje okreslenie, ze widze wisielca.
BTW mozesz powiedziec, czego poza kasa (utrzymaniem) spodziewasz sie od
meza?
Kri Z

64. Data: 2007-08-29 21:19:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieto to po co udajesz, ze chcesz z nim byc?

Może się lubi masochizmować...

> [...]
> moje okreslenie, ze widze wisielca.
> BTW mozesz powiedziec, czego poza kasa (utrzymaniem) spodziewasz sie od

A Ty tylko o kasie... ble

Qra, a gdzie ideały, gdzie uczucia?

65. Data: 2007-08-29 21:26:40

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Aug 2007 23:19:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> A Ty tylko o kasie... ble
>
> Qra, a gdzie ideały, gdzie uczucia?

No qrcze... watkotworczyni napisala, ze to watek o kasie i sobie nie zyczy
aby by o uczuciach czy zaletach pisac... ;)

Kri Z z kasia o kasie :P

66. Data: 2007-08-29 21:39:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No qrcze...

A nie wymieniaj imienia pana swego... ;-)

> watkotworczyni napisala, ze to watek o kasie i sobie nie zyczy
> aby by o uczuciach czy zaletach pisac... ;)
>
> Kri Z z kasia o kasie :P

No to ustępuje pola...

Qra

67. Data: 2007-08-29 21:46:02

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Aug 2007 23:39:36 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> A nie wymieniaj imienia pana swego... ;-)

BSMD? czy jak to sie pisze? To ja dziekuje, poczekam.

> No to ustępuje pola...

Nie, no nie... szukaj sobie tych robaczkow lapka dalej... ;)

Kri Z zuczek taki...

68. Data: 2007-08-29 21:46:35

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Kobieto to po co udajesz, ze chcesz z nim byc?
nie udaje. Nie bardzo na to mam chec, chec mam sprobowac, czy da sie to, co
sie rozsypalo, polatac, dla dobra trwania rodziny

> Jakos mi sie nie chce wierzyc abys, zyla przez 3 lata z WLASNYCH
> oszczednosci, aby poczynic tak duze oszczednosci musiabys miec chec do
> roboty, a z tego co piszesz nawet namiastki takiego zapalu nie masz

a dokladnie z czego wnioskujesz, ze btrak mi nawt namiastki zapalu do pracy?
nie wiem, sam masz jakies przykre doswiadczenia z konieta probujaca zyc
twoim kosztem, czy o co biega..?..

>, stad
> moje okreslenie, ze widze wisielca.
> BTW mozesz powiedziec, czego poza kasa (utrzymaniem) spodziewasz sie od
> meza?

ciepla, rozmowy, seksu.
Tego mi brak. Oszczednosci wciaz sa - wiec nie potrzebuje jego kasy, zeby
przezyc. Oszczednosci jednak wolalabym zachowac, gdyz sznase na przetrwanie
zwiazku sa mierne, zostalabym wiec sama z dzieckiem, i musze zadbac o
zaplecze finansowe, wyobraz to sobie. Pewnie , wg ciebie, kosztem meza,
skoro teraz oczekuje, zeby nas obie nie ogalacal z calych "dochodow", pewnie
jestem wredna, ze nie chce ich calych dac do wspolnego gara, (dokladnie
chodzi o 800zl), niech i tak bedzie...
K.

69. Data: 2007-08-29 22:08:04

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Aug 2007 23:46:35 +0200, Kaska napisał(a):

> [...]
> jestem wredna, ze nie chce ich calych dac do wspolnego gara, (dokladnie

Owe 800 zl to to 50% netto, czy to calosc z tego najmu?

Kri Z

70. Data: 2007-08-29 22:12:49

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał
> Owe 800 zl to to 50% netto, czy to calosc z tego najmu?

calosc.

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?