pieniadze w malzenstwie

291. Data: 2007-09-03 14:52:43

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Foti pisze:
/..../
> Dlaczego chory?

Historia z choinka.
To daje do myslenia.
> Ludzie najczęściej wykorzystują sytuacje jakie daje życie i on też tak robi
> Jak trafił w życiu na "głupka" (po tym co czytam inaczej nazwać nie można)
> to korzysta z okazji
> druga taka w zyciu może sie nie zdarzyć.
> Czy jutro zapytasz na grupie jak głęboko ssac mu pałkę bo on chce do samego
> końca a Ty uważasz że wystarczy do połowy?
> I dla dobra dziecka nie chcesz robić konfliktów??
> Zastanów sie co Ty tu wypisujesz?
Kto, ja?

292. Data: 2007-09-03 20:08:44

Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> owszem, tak - wg niego mozemy sie zlozyc po tysiac , czy tez po polowie
> pensji,to do uzgodnienia, nie upiera sie, ale zawsze dodatkowo mam wlozyc
> do wspolnego te 800 zl z wynajmu mojego mieszkania, jako ze korzystam z
> jego mieszkania,... tlumaczy to tym , ze on i jego rodzina na nie ciezko
> pracowali, a ja korzysci ze swojego chce zagarnac dla siebie i ze to
> byloby pasozytowanie. Jak nie zaakceptuje warunkow, mam sie zwijac z
> manatkami. I ja juz zglupialam .... Wg mnie wersja ze skladaniem sie po
> rownej kwocie jest sprawiedliwa, ale moze i on ma racje... Cholera, nie

No ale jak ktoś jest przygłupem i po takich tekstach nadal siedzi
i szuka poparcia u ludzi na grupach dyskusyjnych to co zrobic
Debilem się człowiek przecież nie rodzi. Sam się nim staje.
Foti

293. Data: 2007-09-03 20:13:42

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Foti" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No ale jak ktoś jest przygłupem i po takich tekstach nadal siedzi
> i szuka poparcia u ludzi na grupach dyskusyjnych to co zrobic
> Debilem się człowiek przecież nie rodzi. Sam się nim staje.

Głupich nie sieją, kulturalnych widzę że też nie :-/

Sylwia

294. Data: 2007-09-04 05:28:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Foti" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Głupich nie sieją, kulturalnych widzę że też nie :-/

Kulturalnych się przeflancowywuje ;-)

Qra

295. Data: 2007-09-04 17:31:57

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska pisze:

> Wiesz o co mu chodzi.... - zeby mnie dalej obrazac, szydzic, generalnie
> porzucac sobie we mnie kamieniami, bo nie spodobalo mu sie , ze smialabym
> polowe posiadanych przez siebie w tej chwili dochodow comiesiecznych
> trzymac w portfelu

Za Kri Z'em nie szaleję, ale to co teraz piszesz to IMHO takie same
bzdety jak to co on wypisywał przed chwilą. Jak się wchodzi na tego typu
grupę to trzeba brać pod uwagę, że każde Twoje przewinienie zostanie
pomnożone przez 10 a każde "ale" zinterpretowane na Twoją niekorzyść.
Tutaj po prostu tak jest, chociaż nie bardzo rozumiem po co. I Kri Z nie
jest tutaj żadnym wyjątkiem. Po prostu patrzy z innej strony.

L.

296. Data: 2007-09-04 19:19:36

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Sep 2007 19:31:57 +0200, Lolalna Loja napisał(a):

> Za Kri Z'em nie szaleję

Ufff, a juz sie balem o swa cnotliwa cnone ;)

> I Kri Z nie jest tutaj żadnym wyjątkiem. Po prostu patrzy z innej strony.

Zdecydowanie z innej strony - tej jedynej slusznej :P

Kri Z (tylko gdzie stali zomowcy? <drapie_sie_po_czole> )

297. Data: 2007-09-04 19:24:07

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisała

> [...]
> prostu tak jest, chociaż nie bardzo rozumiem po co. I Kri Z nie jest tutaj
> żadnym wyjątkiem. Po prostu patrzy z innej strony.

pewnie tak, pewnie niepotrzebnie dalam sie poniesc, bo w zasadzie na
codzien zwyczajnie szkoda mi tego typu ludzi do upadlego broniacych
swojego jedynie slusznego zdania, pozbawionych empatii, z gory wiedzacych co
druga osoba mysli, i co "knuje".Do czasu gdy raz po razie zarzucal mi
klamstwo i dorabial mi , stworzony przez swoja wyobraznie, wypaczony ,
niezgodny z prawda wizerunek. Przestal wtedy byc zalosny , a zaczal byc
wk........cy.
Wbrew pozorom , nie lubie glaskania, potrzebuje wsparcia, to jasne, ale
innego typu. Krytyka ot tak, dla samej krytyki, czy wrecz demonizowanie
mojej osoby, to raczej ma sluzyc nie mnie, ale osobie demonizujacej. Mnie to
nie zaszkodzilo, a jemu pewnie dalo kupe frajdy i rozrywki. Jesli tego
szuka...kazdy ma rozrywke na swoje miare.
A czemu na grupie "nie glasze sie a kopie po tylkach"...? W sumie jestem za,
bo lepiej jest zawsze, kims uzalajacym sie, nie widzacym wyjscia,
potrzasnac , niz poglaskac, ale i w tym trzeba miec wyczucie i umiar. W
koncu to nie pregierz.

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

298. Data: 2007-09-04 19:27:05

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Sep 2007 07:28:22 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Kulturalnych się przeflancowywuje ;-)

Chyba wyflancywowuje :P Ziemia tu zbyt kwasna na kuRtuLaRne łokazy ;)

Kri Z brulionowaty

299. Data: 2007-09-04 19:44:10

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Sep 2007 21:24:07 +0200, Kaska napisał(a):

> [...]
> bo lepiej jest zawsze, kims uzalajacym sie, nie widzacym wyjscia,
> potrzasnac , niz poglaskac, ale i w tym trzeba miec wyczucie i umiar. W

Wybacz, ale jedynie wyciagnalem wnioski z tego co pisalas w 2 watkach.
Wybacz, wykorzystywanie innych (w tym wlasnego dziecka), do swoich celow
nie rozumiem i stad ostra reakcja. W 1 watku uwierzylem w to co pisalas, w
obecnym zwatpilem w twoja "czystosc intencji", a po przeczytaniu twoich
zmieniajacych sie stanowisk, w zaleznosci od tego za co oczekiwalas
przychylnosci osoby radzacej, pytajacej watpliwosci minely. Mozliwe, ze sie
myle, co pisalem juz w jakims poscie, jednak skutecznie rozwiewasz
(rozwialas) owe.
Wiesz, moze rozwiazeniem (tu nie pisze zlosliwie) bedze jakas terapia
(najlepiej wspolna), moze rzeczywiscie potrzebujecie dla bycia razem
jakiegos madrego terapeuty (najlepiej 2 kolejnych - faceta i kobiety) moze
to bedzie kosztowalo, ale jezeli chcecie zweryfikowac moze warto. Mi sie
wydaje, ze problem nie polega na Waszym byciu razem, a generalnym
nieprzystosowaniu do bycia z kims.
Zastanow sie.

Pozdrawiam

Kri Z

Czasami nalezy najpierw skopac dupe, aby ktos laskawie wysluchal, a nie
oczekiwal zalozej wczesniej "rady".

300. Data: 2007-09-05 19:30:27

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Zdecydowanie z innej strony - tej jedynej slusznej :P

Dla kogo słusznej dla tego słusznej. Jakiś czas temu straciłeś dla mnie
wiarygodność pod kilkoma względami, więc jakoś tak w Twoje "jedynie
słuszne" nie za bardzo wierzę.

L.

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?