pieniadze w malzenstwie

301. Data: 2007-09-05 19:31:42

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska pisze:

> pewnie tak, pewnie niepotrzebnie dalam sie poniesc, bo w zasadzie na
> codzien zwyczajnie szkoda mi tego typu ludzi do upadlego broniacych
> swojego jedynie slusznego zdania, pozbawionych empatii, z gory wiedzacych co
> druga osoba mysli, i co "knuje".

Powinnaś w takim razie zmienić grupę.
Nikt nie lubi tych, którym szkoda reszty - z jakiegokolwiek bądź powodu
(słusznego czy nie),

L.

302. Data: 2007-09-05 19:34:43

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

Ty się nauczysz w końcu ciąć te tasiemce?

> moze rzeczywiscie potrzebujecie dla bycia razem
> jakiegos madrego terapeuty (najlepiej 2 kolejnych - faceta i kobiety) moze
> to bedzie kosztowalo, ale jezeli chcecie zweryfikowac moze warto.

Zawsze warto. Chociażby po to, żeby zrozumieć czego się nie chce.

> Mi sie
> wydaje, ze problem nie polega na Waszym byciu razem, a generalnym
> nieprzystosowaniu do bycia z kims.

Z kimś jak z kimś. Na pewno ze sobą. Są ludzie, którzy nie pasują do
siebie choćby nie wiem co. A do kogo innego pasują.

> Czasami nalezy najpierw skopac dupe, aby ktos laskawie wysluchal, a nie
> oczekiwal zalozej wczesniej "rady".

Głupia metoda. Zwłaszcza w przypadku osoby, której się na oczy nie
widziało. Żaden terapeuta tak nie robi.

L.

303. Data: 2007-09-05 19:59:09

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Sep 2007 21:30:27 +0200, Lolalna Loja napisał(a):

> Dla kogo słusznej dla tego słusznej. Jakiś czas temu straciłeś dla mnie
> wiarygodność pod kilkoma względami, więc jakoś tak w Twoje "jedynie
> słuszne" nie za bardzo wierzę.

I slusznie :P bo to jest "moje jedynie sluszne" a nie moje"jedynie sluszne"
:P

Co do wiarygodnosci, trudno lub przykro mi, ale na "wiarygodnosci" netowej
srednio mi zalezy.(wiarygodnosci jako zgodnosci podawania "faktow" w
virtualu a realem sa pewne w rzeczy samej czasami duze rozbieznosci, ale
taki jest virtual - zbyt duzo przypadkowych ludzi, z ktorymi pewnie w realu
nigdy bysmy nie mieli kontaktu - tu jest "plus dodatni" i "plus ujemny"
netu)

Pozdrawiam

Kri Z ewolujacy

304. Data: 2007-09-05 20:25:49

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Sep 2007 21:34:43 +0200, Lolalna Loja napisał(a):

> ps pisze:
>
> Ty się nauczysz w końcu ciąć te tasiemce?

Tne, chyba ze stanowia logiczna calosc.

> Z kimś jak z kimś. Na pewno ze sobą. Są ludzie, którzy nie pasują do
> siebie choćby nie wiem co. A do kogo innego pasują.

To chyba tez nie tak, sa ludzie ktorzy lacza sie w pary nie bedac na to
gotywmi, zbyt mlodymi itd. itp. Przewaznie 2 malzenstwo jest na innych
zasadach, ale nie dlatego, ze partnera z pierwszego sie nie pasowalo, a z
tego powodu, ze w kolejnym zupelnie inaczej sie patrzy na swiat i czlowiek
potrafi o wiele wiecej odpuscic (takze nieswiadomie). Sa tez jednostki,
ktore nawet w 53 malzenstwie tego nie beda potrafily.

> Głupia metoda. Zwłaszcza w przypadku osoby, której się na oczy nie
> widziało. Żaden terapeuta tak nie robi.

Nie wiem u ilu terapeutow bylas, ale zapewne gdyby na wejsciu skopal Ci
dupe (nawet w dobrych intencjach) to juz byc mu wiecej na chlebek nie dala,
prawda? Widzisz juz zwiazek?
Co do kopania - nie masz racji, nawet przy zwyklej histerii trzeba "walnac
w pysk".

Kri Z psychokiller :P

305. Data: 2007-09-05 20:29:31

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Sep 2007 21:31:42 +0200, Lolalna Loja napisał(a):

> Nikt nie lubi tych, którym szkoda reszty - z jakiegokolwiek bądź powodu
> (słusznego czy nie),

Zwlaszcza kelnerki i szatniarze ;) Na szczescie zawsze zostawiam napiwki
(czyli mnie lubia???) :P

Kri Z (w tym zakresie) konwencjonalny

306. Data: 2007-09-05 21:43:42

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Powinnaś w takim razie zmienić grupę.
> Nikt nie lubi tych, którym szkoda reszty - z jakiegokolwiek bądź powodu
> (słusznego czy nie),
>
> L.

Piszac "szkoda mi tego typu ludzi " mialam na mysli Kri Za, jak chyba dalo
sie zauwazyc. Do reszty nic nie mam.
Trudno lubic kogos , kto twierdzi ( w zasadzie mnie nie znajac kompletnie),
ze zna mnie lepiej niz ja siebie.
I to tyle.

pozdrawiam
k.

307. Data: 2007-09-06 06:13:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> To chyba tez nie tak, sa ludzie ktorzy lacza sie w pary nie bedac na to
> gotywmi, zbyt mlodymi itd. itp.

Nie ma określonego momentu osiągnięcia dojrzałości. Emocjonalnej zwłaszcza.

> [...]
> tego powodu, ze w kolejnym zupelnie inaczej sie patrzy na swiat i czlowiek
> potrafi o wiele wiecej odpuscic (takze nieswiadomie).

Nie zgadzam się.

> Sa tez jednostki,
> ktore nawet w 53 malzenstwie tego nie beda potrafily.

Zgadzam się.
Ale oni próbują i próbują. Czy im tego zabronić? Czy zasugerować im klasztor?

Specjalista od prowokatywnej, tak? :-)

Qra, dupa nie psychoterapeuta

308. Data: 2007-09-06 06:14:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupia metoda. Zwłaszcza w przypadku osoby, której się na oczy nie widziało.
> Żaden terapeuta tak nie robi.

Robią robią. Tylko że to trzeba bardzo umiejętnie. Pacjent się czasem nawet nie
zdąży zorientować, a jest skopany na maksa.

Qra

309. Data: 2007-09-06 20:49:50

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> [...]
> tego powodu, ze w kolejnym zupelnie inaczej sie patrzy na swiat i czlowiek
> potrafi o wiele wiecej odpuscic (takze nieswiadomie).

Jak patrzę na mojego ex to zdolność odpuszczania gwałtownie mi maleje...

> Sa tez jednostki,
> ktore nawet w 53 malzenstwie tego nie beda potrafily.

Nie mówię nie.

> Nie wiem u ilu terapeutow bylas,

U żadnego. Natomiast znam paru. Sama mało nie wylądowałam na
resocjalizacji (jako student a nie potencjalny pacjent).

> ale zapewne gdyby na wejsciu skopal Ci
> dupe (nawet w dobrych intencjach) to juz byc mu wiecej na chlebek nie dala,
> prawda? Widzisz juz zwiazek?

Nie. Bo problem bym dalej miała ale nie szukałabym już pomocy. Przy
drobiazgach to skutkuje. Przy poważniejszych historiach tylko wpędza
coraz głebiej w niemożność. Kopa też trzeba wiedzieć kiedy sprzedać.

> Co do kopania - nie masz racji, nawet przy zwyklej histerii trzeba "walnac
> w pysk".

Za dużo telewizji ogladałeś.

L.

310. Data: 2007-09-06 20:51:42

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Robią robią. Tylko że to trzeba bardzo umiejętnie. Pacjent się czasem
> nawet nie zdąży zorientować, a jest skopany na maksa.

Taki, którego terapeuta nie widział jeszcze nawet na oczy? Kop musi mieć
odpowiednią siłę i trafić tam gdzie trzeba - za słaby nie poskutkuje za
mocny może dobić. Do tego trzeba z człowiekiem porozmawiać i to na pewno
nie przez internet.

L.

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?