Re: pieniadze w malzenstwie

From: ps <b...@c...cyk>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: pieniadze w malzenstwie
Date: Tue, 4 Sep 2007 21:44:10 +0200
<fb28og$2t4$1@nemesis.news.tpi.pl> <fb2upg$ikv$1@achot.icm.edu.pl>
<fb32e1$pr6$1@inews.gazeta.pl> <fb3dr3$d3n$1@nemesis.news.tpi.pl>
<s...@z...kofeina.net>
<fb3esu$euf$1@atlantis.news.tpi.pl> <fbbm1i$ece$1@atlantis.news.tpi.pl>
<fbbo3s$gpd$1@news.onet.pl> <h1xislqgagge$.1s6483icd7ux2$.dlg@40tude.net>
<fbc5ho$5cl$1@atlantis.news.tpi.pl>
<7w679atitsrl.6b9utgqsy72v$.dlg@40tude.net>
<fbca5q$i3l$1@nemesis.news.tpi.pl> <fbcerh$8id$2@atlantis.news.tpi.pl>
<fbk4hm$jh8$1@atlantis.news.tpi.pl> <fbkbmf$2h7$2@nemesis.news.tpi.pl>

Dnia Tue, 4 Sep 2007 21:24:07 +0200, Kaska napisał(a):

> Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisała

> pewnie tak, pewnie niepotrzebnie dalam sie poniesc, bo w zasadzie na
> codzien zwyczajnie szkoda mi tego typu ludzi do upadlego broniacych
> swojego jedynie slusznego zdania, pozbawionych empatii, z gory wiedzacych co
> druga osoba mysli, i co "knuje".Do czasu gdy raz po razie zarzucal mi
> klamstwo i dorabial mi , stworzony przez swoja wyobraznie, wypaczony ,
> niezgodny z prawda wizerunek. Przestal wtedy byc zalosny , a zaczal byc
> wk........cy.
> [...]

Wybacz, ale jedynie wyciagnalem wnioski z tego co pisalas w 2 watkach.
Wybacz, wykorzystywanie innych (w tym wlasnego dziecka), do swoich celow
nie rozumiem i stad ostra reakcja. W 1 watku uwierzylem w to co pisalas, w
obecnym zwatpilem w twoja "czystosc intencji", a po przeczytaniu twoich
zmieniajacych sie stanowisk, w zaleznosci od tego za co oczekiwalas
przychylnosci osoby radzacej, pytajacej watpliwosci minely. Mozliwe, ze sie
myle, co pisalem juz w jakims poscie, jednak skutecznie rozwiewasz
(rozwialas) owe.
Wiesz, moze rozwiazeniem (tu nie pisze zlosliwie) bedze jakas terapia
(najlepiej wspolna), moze rzeczywiscie potrzebujecie dla bycia razem
jakiegos madrego terapeuty (najlepiej 2 kolejnych - faceta i kobiety) moze
to bedzie kosztowalo, ale jezeli chcecie zweryfikowac moze warto. Mi sie
wydaje, ze problem nie polega na Waszym byciu razem, a generalnym
nieprzystosowaniu do bycia z kims.
Zastanow sie.

Pozdrawiam

Kri Z

Czasami nalezy najpierw skopac dupe, aby ktos laskawie wysluchal, a nie
oczekiwal zalozej wczesniej "rady".