pieniadze w malzenstwie

281. Data: 2007-09-01 22:57:16

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Sep 2007 23:55:26 +0200, Qrczak napisał(a):

> IMO Kaśka ma problem ze sobą, obniżoną samoocenę a w dodatku nie potrafi wyrwać
> się z kajdanów społecznego poglądu, że tylko układ ojciec + matka + dziecko =
> prawdziwa polska rodzina. I choć wszyscy, a nawet i ona sama, zauważają, że ten
> ojciec to mało idealny jest, to ona dla tego swojego i okolicznego świętego
> spokoju sumienia poświęci nawet 400 zeta comiesięcznych oszczędności.

Nie zgodze sie z Toba moja droga interlokutorko :P Kasia 2,5 roku temu
wyprowadzila sie od meza (nic nie pisala aby byla jakas wojna) bo tak wg
niej bylo wygodniej, maz to szuja, lepiej kolo mamy (cos z tych rzeczy)
teraz koncza sie "oszczednosci", matka powiedziala zyj wlasnym zyciem,
chciala miec kase z wynajmu itd... Narobila falszywych nadziei facetowi,
dziecku i MOZE zyska na tym prace itd... Wiesz najgorsze to pocieszac kogos
w depresji (o ile ta deprecha istnieje) Watkotworczyni dla istnienia
potrzebuje bezwzglednego zgadzania sie z jej meczenstwem...
Zony i mezowie chyba generalnie sa ponizej poziomu idealu, prawda? ;) lub
:(

Kri Z zonaty

282. Data: 2007-09-01 23:51:25

Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:
> [...]
/.../

> Gdyby zarabial 2400 na reke nie kupowalby wody za 49 gr,

Kupowalby, ale to sie leczy.

nie mowil jak
> ciezko bylo zdobyc mieszkanie itd. itp.

Nie jezdzil raz na miesiac do dziecka...

> Odwroc sytuacje, on daje 400 na dom i mowi ze wystarczy a zona daje 1200 zl
> zostawiajac sobie reczte...

Jakbym mial sie zrec o mineralna to bym tak sanmo robil, jak Kasia

> Kri Z
SmOK

283. Data: 2007-09-02 04:11:28

Od: Margaretha <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ps napisał:

> Czyli jak rozumiem nie dalas, a masz ZAMIAR, czemu mnie to nie dziwi? Tiaaa
> niewygodne oceny daja zli ludzie...

no powiedz jeszcze ze Ty na tej grupie "wprowadzasz normalnosc ktorej tu
nigdy nie bylo" no powiedz proooosze. Kri Z nie ogladaj tyle telewizji
szczegolnie teraz. Idz sobie na spacer z dzieckiem ugotuj zonci obiadek
w domu posprzataj tylko nie wlaczaj telewizora bo obecna sytuacja
polityczna sie Tobie najwyrazniej udziela.

Margaretha zla kobieta ;)

284. Data: 2007-09-02 06:38:36

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Sep 2007 06:11:28 +0200, Margaretha napisał(a):

> [...]
> w domu posprzataj tylko nie wlaczaj telewizora bo obecna sytuacja
> polityczna sie Tobie najwyrazniej udziela.

O nie nie ;) "normalnosc ktorej tu nigdy nie bylo" wprowadzaja inni i to
nie tylo tutaj :( (musialas z rana w niedziele mi o nich przypominac? :( ),
ale miejmy nadzieje, ze za miesiac oddadza wladze, bo maja zamiar zrobic
wybory :P

Kri Z

285. Data: 2007-09-02 06:57:50

Od: Margaretha <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ps napisał:

> O nie nie ;) "normalnosc ktorej tu nigdy nie bylo" wprowadzaja inni i to
> nie tylo tutaj :( (musialas z rana w niedziele mi o nich przypominac? :( ),

ano coz ja na to poradze ze to Twoje "ja wiem wszystko o niej lepiej niz
ona sama wie o sobie" tak mi sie jakos wlasnie z nimi skojarzylo.

> ale miejmy nadzieje, ze za miesiac oddadza wladze, bo maja zamiar zrobic
> wybory :P

oby Pan wysluchal prosb naszych :)
--
ozdrawiam
Margaretha zla kobieta ;)

286. Data: 2007-09-02 07:04:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Nie zgodze sie z Toba moja droga interlokutorko :P

I bardzo dobrze

> Kasia 2,5 roku temu
> wyprowadzila sie od meza (nic nie pisala aby byla jakas wojna)

A musi zaraz być wojna?

> bo tak wg
> niej bylo wygodniej, maz to szuja, lepiej kolo mamy (cos z tych rzeczy)
> teraz koncza sie "oszczednosci", matka powiedziala zyj wlasnym zyciem,
> chciala miec kase z wynajmu itd...

Jakich by nie miała powodów, chyba się ze mną (no choć raz coooo) zgodzisz, że
nie kierowała się względami pt. "jaki by nie był, drań łotr czy inny, kocham go
i muszę z tej miłości z nim być".
Tak w ogóle to coraz mniej w życiu jest takich prostych powodów bycia razem...

> Narobila falszywych nadziei facetowi,

Tego nie wiemy. Może facet właśnie dlatego tak się zachowuje (chociaż i może po
prostu w naturze mieć szujstwo i inne uroczo przedstawione przez Kasię
przymioty), bo się wystraszył, że fajnie miał do tej pory dzieciaka
okazjonalnie, był takim dobrym tatusiem na odległość, a teraz mu się laska z
dzieckiem do domu sprowadza, jeszcze się zaczyna z kasą szarogęsić, normalnie
horror.

> dziecku

W tej sytuacji oboje dorosłych oczywiście może się poszlachtać nożami, i krzyż
im na drogę, ale właśnie - dziecko. Dziecko, które widzi, że tatuś blisko to nie
jest taki sam tatuś, co był kiedyś, na odległość. Matka też cokolwiek
znerwicowana. Nawet 3-letni gnojek wyczuwa takie niuanse. Na cholerę dziecku
taka rodzina, jaki daje przykład na przyszłość?

> i MOZE zyska na tym prace itd... Wiesz najgorsze to pocieszac kogos
> w depresji (o ile ta deprecha istnieje) Watkotworczyni dla istnienia
> potrzebuje bezwzglednego zgadzania sie z jej meczenstwem...

No to pocieszenia we mnie nie znajdzie. Ale ja to generalnie wolę po du... kopać
a nie po głowie głaskać ;-)

> Zony i mezowie chyba generalnie sa ponizej poziomu idealu, prawda? ;) lub
> :(

Zawsze. Tylko czas zejścia poniżej poziomu jest różny...

Qra

287. Data: 2007-09-02 10:11:52

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Sep 2007 09:04:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> W tej sytuacji oboje dorosłych oczywiście może się poszlachtać nożami, i krzyż
> im na drogę,

W tej sytuacji to dwoje dorosłych powinno ze sobą porozmawiać.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

288. Data: 2007-09-02 10:18:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> W tej sytuacji to dwoje dorosłych powinno ze sobą porozmawiać.

Dorosłych dorosłych - tak. Ale często to Ci dorośli zachowują się gorzej niż
małe nabzdryczone dzieciaki.
IMO tak jest teraz.

Qra

289. Data: 2007-09-02 18:27:15

Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
wiadomości news:fbbo3s$gpd$1@news.onet.pl...
> Lolalna Loja pisze:
> /..../
>>
> A ze on jest co najmniej zaburzony psychicznie, jak nie chory - bedzie
> coraz gorzej.
>
> Aczkolwiek myślę, ze jesli Kasia uswiadomila sobie motywy wlasnego
> dzialania, to watek ten ma sens bo jej samoswiadomosc wzrosla o 1000%,
> wiec warto bylo klapac paszcza.

Dlaczego chory?
Ludzie najczęściej wykorzystują sytuacje jakie daje życie i on też tak robi
Jak trafił w życiu na "głupka" (po tym co czytam inaczej nazwać nie można)
to korzysta z okazji
druga taka w zyciu może sie nie zdarzyć.
Czy jutro zapytasz na grupie jak głęboko ssac mu pałkę bo on chce do samego
końca a Ty uważasz że wystarczy do połowy?
I dla dobra dziecka nie chcesz robić konfliktów??
Zastanów sie co Ty tu wypisujesz?
Foti

290. Data: 2007-09-02 18:33:08

Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fbcgef$tah$2@node1.news.atman.pl...

> Weź tnij te cytaty człowieku.
> Kaśka ma święte prawo szukać sposobu na zabezpieczenie siebie i dziecka,
> skoro Jaśnie wielmożny Małżonek jest nieprzewidywanym sknerą.

Na jakie zabezpieczenie
Pisze że "maż" ma dziwne podejscie do pieniedzy a tymczasem on ma
oszczędności
a ona nic.
Wg mnie to zwykła baba co wydaje kase i chciałaby żeby ją ktoś utrzymywał.
Na dodatek na tyle brak jej rozumu że sama podjeła debilną decyzje o
powrocie
a o podziale kasy juz nie potrafi podjąć decyzji. Toż to woła o pomstę do
nieba.
Facet bardzo dobrze robi że każe jej oddawać kase. Skoro ma ją utrzymywać
Jak będzie pracować to będzie miałą połowe ze swojej pensji.
A jak problemów za dużo to po co się było przeprowadzać?
I niech nie zasłania się dzieckiem. Bo to dopiero jest bezczelność.
Foti

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?