pierś kacza

1. Data: 2005-01-05 08:46:40

Temat: pierś kacza
Od: Zbyszek <z...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry, pozdrawiam grupowiczow

mam problem z piersią kaczki, najpierw podsmazana potem pieczona, jest
ciut za twarda
jakies rady, a moze przepisy ?

zbyszek

1. Data: 2005-01-05 09:50:28

Temat: Re: pierś kacza
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem z piersią kaczki, najpierw podsmazana potem pieczona, jest
> ciut za twarda

my bierzemy 2 biusty i zszywamy ze soba (skora na zewnatrz), nastepnie w tak
utworzony worek wsadzamy cos (np. jablka) i zaszywamy do konca, nastepnie
dusimy

pozdrawiam WM

1. Data: 2005-01-05 10:42:54

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <z...@n...home.pl> napisał w wiadomości
> dzien dobry, pozdrawiam grupowiczow
>
> mam problem z piersią kaczki, najpierw podsmazana potem pieczona, jest
> ciut za twarda
> jakies rady, a moze przepisy ?

Nie podsmażaj. Obłóż jakłkami zmiesznymi z majerankiem, włóż do dobrze
nagrzanego piekarnika, po pół godzinie ogień zmniejsz.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2005-01-05 11:14:59

Od: Zbyszek <z...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):

> Nie podsmażaj. Obłóż jakłkami zmiesznymi z majerankiem, włóż do dobrze
> nagrzanego piekarnika, po pół godzinie ogień zmniejsz.
> Pozdrówka - Agnieszka

wielkie dzieki

1. Data: 2005-01-05 13:35:24

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem z piersią kaczki, najpierw podsmazana potem pieczona, jest
> ciut za twarda
> jakies rady, a moze przepisy ?

Podgotuj trochę na parze, a potem piecz (albo smaż).

Pozdr

1. Data: 2005-01-08 18:08:56

Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzien dobry, pozdrawiam grupowiczow
> mam problem z piersią kaczki, najpierw podsmazana potem pieczona, jest
> ciut za twarda
> jakies rady, a moze przepisy ?
> zbyszek

Pokrój w dość cienkie plastry i włóż do garnka z musem jabłkowym. Podgotuj
trochę. Na maśle podsmaż rodzynki. Wykładaj na talerz plasterki kaczki,
podaj kluski śląskie, polej je masłem z rodzynkami. Możesz do tego jeszcze
podać borówki lub żurawinę. Pycha.
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

1. Data: 2005-01-09 15:02:29

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robiłem kiedyś w pomarańczach (sok+miąż owoców). też była twarda, jak
dosiłem wg przepisu. dołożyłem do podanego czasu godzinke i było ok.
czasami trzeba dołożyć trochę zdrowego rozsądku do podawanych czasów
gotowania/smażenia itp

1. Data: 2005-01-09 15:17:47

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

mlk wrote:
> [...]
> dosiłem wg przepisu. dołożyłem do podanego czasu godzinke i było ok.
> czasami trzeba dołożyć trochę zdrowego rozsądku do podawanych czasów

GODZINKE ???? biedna piers, biedna kaczka....

--
Kot
m...@p...onet.pl

makarony,makarony