Re: pierwsze wrażenie (?)

Data: 2003-03-23 19:47:33
Temat: Re: pierwsze wrażenie (?)
Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl>

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "patrycja."
mówiąc powiedział w wiadomości b5l1vs$b6$...@n...news.tpi.pl...
> poznając całkiem nową postać zwracamy uwagę na jej wygląd /no.. bo jeszcze
> nic o niej nie wiemy:)/
> co jest pierwszą rzeczą na jaką zwracacie uwagę? ja np. patrzę na uśmiech,
> ktoś na dłonie, buty etc. (oczywiście mogą to być _nie_materialne rzeczy jak
> sposób mówienia czy coś... bo tak właśnie zauważyłam błąd w pierwszej
> linijce;)/ ale bardziej ważne od tego na _co_ zwracacie uwagę, jest dla mnie
> _dlaczego_ właśnie na to :]

oczy
oczy
oczy
wyrażają
radość-cierpienie
wrogość-przyjacielskość
ból, smutek - szczęście
brak zainteresowania - zainteresowanie
nienawiść - miłość
skąpstwo - szczodrość
wszystko
oczy - to zwierciadło duszy
po oczach (ich ukształtowaniu) (oczy z kurzymi łapkami, oczy "zaciśnięte) poznajemy
człowieka, jego charakter, nastawienie do nas i do zycia, jego historię

a źrenice dodają lub ujmują blasku - one zawsze powioedzą prawdę, nie zależnie od
tego czy chcemy coś przed kimś uryć czy
nie - zawsze się odpowiednio rozszerzą lub zwężą, one zwsze zdradzą.
oczy pokazują człowieka wewnętrznego który w nas mieszka...
oczy
oczy
oczy