pisownia :-))

1. Data: 2005-10-05 08:44:03

Temat: pisownia :-))
Od: "beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało mi się (!!) namówić Adasia na króciótkie dyktanda. Kura napisał przez
ó i bardzo sie zdziwił, że poprawiłam. Z oburzeniem w głosie i zupełnie
poważnie :
- no jak to??!! przecież się wymienia na "kogut" !!

--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

2. Data: 2005-10-05 08:52:26

Temat: Re: pisownia :-))
Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 10:44:03 +0200, beatka <b...@p...onet.pl> wrote:

> Uda?o mi si? (!!) namówiae Adasia na króciótkie dyktanda. Kura napisa?
> przez
> ó i bardzo sie zdziwi?, ?e poprawi?am. Z oburzeniem w g?osie i zupe?nie
> powa?nie :
> - no jak to??!! przecie? si? wymienia na "kogut" !!

A "kaczórzka" na kaczorek ;)

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
i diagnozy ryzyka dysleksji

3. Data: 2005-10-05 09:06:22

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poważnie :
> - no jak to??!! przecież się wymienia na "kogut" !!

Swego czasu wykonałam swojej biednej matce ten sam numer.
I tez byłam wielce oburzona, ze sugeruje jakobym nie miała racji. :)

Niestety jeśli chodzi o ortografię, to nic dobrego ze mnie nie wyrosło.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

4. Data: 2005-10-05 09:12:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"beatka" <b...@p...onet.pl> writes:

> Udało mi się (!!) namówić Adasia na króciótkie dyktanda.

I uczysz go pisowni "króciótkie"?

MJ

5. Data: 2005-10-05 09:22:18

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Udało mi się (!!) namówić Adasia na króciótkie dyktanda. Kura napisał
> przez
> ó i bardzo sie zdziwił, że poprawiłam.

Niedaleko pada jabłko od jabłoni ;-)
MSPANC

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Miłość przychodzi na palcach a wychodząc trzaska drzwiami
http://leslawa-ignaszewska.com

6. Data: 2005-10-06 05:45:53

Od: "beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I uczysz go pisowni "króciótkie"?
Uppss, no nie, uczymy sie korzystać ze słownika. Na dobre mi wyjdzie.
--
Beatka (Adaś 17.04.1997, Wojtuś 25.06.2002)

Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji - Warszawa
Stany lękowe u 10-latka
laptop dla dzieci
pot/hormony?