pizza - jak

1. Data: 2002-04-16 08:44:22

Temat: pizza - jak
Od: "tomasz robakowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam dzisiaj imprezeke , raczej luzna, przychodzi kilka osob (max 10),
jako posilek wymyslilem ze podam pizze, macie jakas propozycje na szybka
pizze ?

tomekr

1. Data: 2002-04-16 08:48:30

Temat: Re: pizza - jak
Od: Lukasz Madeksza <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

tomasz robakowski wrote:

> witam, mam dzisiaj imprezeke , raczej luzna, przychodzi kilka osob (max
> 10), jako posilek wymyslilem ze podam pizze, macie jakas propozycje na
> szybka pizze ?

A moze podalbys racuchy? Golonke?
Wiem: skrzydelka a la KFC!

Aaaaarrrrghhhhh!

PS. Rece opadaja...

--
Lukasz "Mikie" Madeksza

1. Data: 2002-04-16 08:48:41

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz Madeksza <m...@c...tu-berlin.de> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:
> A moze podalbys racuchy? Golonke?
> Wiem: skrzydelka a la KFC!
>
> Aaaaarrrrghhhhh!
> To nie moze byc prawda, ja snie (w dodatku koszmar)
>
> PS. Rece opadaja...

Mam pytanie: czy Ty nie lubisz jesc pizzy???
Zawsze tak reagujesz na jej widok? ;-) Moze trzeba cos z tym zaczac robic? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-16 08:50:15

Od: Lukasz Madeksza <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-16 09:04:39

Od: Lukasz Madeksza <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Mam pytanie: czy Ty nie lubisz jesc pizzy???
> Zawsze tak reagujesz na jej widok? ;-) Moze trzeba cos z tym zaczac robic?
> [...]

Hmm, faktycznie, z braku przepisu nigdy jeszcze nie jadlem pizzy.
Dlaczego nigdy nie podano na Grupie zadnego przepisu na pizze?! ;-))

Ha, wiem: samoluby nie chca sie dzielic takimi pysznymi sekretami! ;-)

Serdecznosci

--
Lukasz "Mikie" Madeksza

1. Data: 2002-04-16 09:17:13

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Lukasz Madeksza <m...@c...tu-berlin.de> w wiadomosci
do grup dyskusyjnych napisał:
> Hmm, faktycznie, z braku przepisu nigdy jeszcze nie jadlem pizzy.

Koniecznie cos z tym trzeba zrobic! ;-)

> Dlaczego nigdy nie podano na Grupie zadnego przepisu na pizze?! ;-))

No nie... , alez Ty nieuwaznie czytasz - przeciez w watku "Przepis"
Agnieszka 2 dni temu bardzo ambitnie podala przepis na pizze, nie zwazajac
na rozne klody, ktore jej rzucano pod nogi ;-)

> Ha, wiem: samoluby nie chca sie dzielic takimi pysznymi sekretami! ;-)

A wiesz, ile rodzajow pizzy mozna znalezc na stronie Doroty?
Przekonaj sie sam: http://www.gotowanie.wkl.pl/
Grzegorz, ten z mniammniama, tez ma na swojej stronie podobno
najlepszy na swiecie przepis na pizze... :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-04-16 09:34:03

Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, faktycznie, z braku przepisu nigdy jeszcze nie jadlem pizzy.
> Dlaczego nigdy nie podano na Grupie zadnego przepisu na pizze?! ;-))
>
> Ha, wiem: samoluby nie chca sie dzielic takimi pysznymi sekretami! ;-)

to ja ci podam moj:

ciasto:
3 szklanki maki
1,5 lyzeczki soli
lyzka cukru
2 lyzki oliwy z oliwek
szklanka wody
3-4 dkg drozdzy

bierzesz ceramiczne naczynie - ja mam moja niesmiertelna miske od babci-
przesiewasz make, robisz dolek w srodku, rozdrabniasz drozdze, posypujesz
cukrem i zalewasz letnia woda. odstawiasz na pol godziny w cieple miejsce
(przykryte to wszystko sciereczka). po pol godzinie dodajesz sol i oliwe
(ewentualnie olej) i wyrabiasz na gladkie ciasto (ewentualnie podsypujesz
maka). robisz kulke, nacinasz u gory taki krzyz i ostawiasz na ok 15 minut .
potem juz tylko rozwalkowac i wylozyc na natluszczonej blaszcze. razem z
dowolnym wierzchem piecze sie to ok 30 minut w temp. ok 200 stopni
co dasz na gore to twoja sprawa. nie zapomnij o jakims sosie: najprostszy
(prosze mnie nie linczowac!) to dwie lychy koncentratu pomidowoego + 2 lychy
goracej wody + sol + oregano .

czasami do ciasta dodaje kminek i robie z tego taki "chlebek czosnkowy" -
wiadomo - czosnek z oliwa na wierzch, posypane delikatnie serem i do
pieca.... znajomi za tym przepradaja choc rodzina mnie sciga za zapach,
ktory unosi sie w calym domu przez kilka nastepnym dni... ja tam czosnek
baaaaaaardzo lubie...

pozdrowienia,
Claris

1. Data: 2002-04-16 11:07:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Dlaczego nigdy nie podano na Grupie zadnego przepisu na pizze?! ;-))
>
>Ha, wiem: samoluby nie chca sie dzielic takimi pysznymi sekretami! ;-)

Masz racje. .... jest pare przepisow, ktore sa scisla
tajemnica.dojscie do nich usiane jest pulapkami....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-16 11:36:51

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@c...tu-berlin.de> napisal w wiadomosci

> Hmm, faktycznie, z braku przepisu nigdy jeszcze nie jadlem pizzy.
> Dlaczego nigdy nie podano na Grupie zadnego przepisu na pizze?! ;-))
>
> Ha, wiem: samoluby nie chca sie dzielic takimi pysznymi sekretami! ;-)

A pizzowym skrytozercom mowimy stanowcze NIE !!!.... ;-)

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-04-16 12:42:52

Temat: Odp: pizza - jak
Od: "cherokee" <c...@g...pl_usun_wszystko_co_jest_po_go2.pll> szukaj wiadomości tego autora

Na mniammniam jest najlepszy przepis na pizzę.

Hmmm, tak myślę, żeby odgórnie umieścić tu jakiś link, jak drogowskaz: Pizza
na lewo 30 Mb:))))))

cherokee z szarlotka

P.S. A nawiasem mówiąc dobra pizzę, żeby nie była jak spód do szarlotki, z
keczupem i serem, tez trzeba umiec zrobić. Ja jem pizzę nałogowo i mój
połówek także, te grzesiową pizze.

ch.

sugo di carne
Peklowanie miesa