plamienie w ciazy

1. Data: 2000-03-11 18:25:03

Temat: plamienie w ciazy
Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 6 tyg. ciazy, czuje sie dobrze, ale miewam plamienia. Otrzymalam od
lekarza leki hormonalne. Plamienie pojawia sie sraenio co 2 dzien wraz z
rozwodnionym sluzem (przypuszczam ze to efekt hormonow) po czym zanika. Nie
mam bolow. Czy jest to grozne?
Czy przez cala ciaze bede musiala lezec? Jak temu zapobiec?

Luiza

2. Data: 2000-03-12 02:46:30

Temat: Re: plamienie w ciazy
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

luiza napisał(a):

> [...]
> mam bolow. Czy jest to grozne?
> Czy przez cala ciaze bede musiala lezec? Jak temu zapobiec?

Jeżeli nie jest to wyraźne krwawienie, lecz tylko śladowe plamienie
(brunatnawe?), to nie masz się czym przejmować. Hormony jednak przyjmuj. One nie
sš na wywołanie plamień, tylko na podtrzymanie cišży.

Często w takich przypadkach okazuje się w badaniu ultrasonograficznym, że
kosmówka zlokalizowana jest w pobliżu ujścia wewnętrznego szyjki, lub nawet je
pokrywa. Badanie usg warto jest zrobić, bo wyklucza ono inne, poważniejsze
patologie. Najbliższe tygodnie (gdzieś do 4 miesišca) powinny ukazać stopniowe
radzenie sobie organizmu z tym niskim usadowieniem kosmówki - jest to tzw.
migracja łożyska (o ile to ta przyczyna).

Michał Adamski

3. Data: 2000-03-12 10:20:28

Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Adamski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pdi.net>...

> [...]
>radzenie sobie organizmu z tym niskim usadowieniem kosmówki - jest to tzw.
>migracja łożyska (o ile to ta przyczyna).

Dziekuje bardzo za odpowiedz.
Czy taka patologia oznacza ze dzioecko moze narodzic sie niedorozwiniete?
Co to znaczy radzenie sobie organizmu z niskim usadowieniem kosmowki?
Czy nie bede musiala przelezec calej ciazy?

Luiza

Luiza

4. Data: 2000-03-14 02:31:07

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

luiza napisał(a):

> Michał Adamski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pdi.net>...

> [...]

Drobiazg

> Czy taka patologia oznacza ze dzioecko moze narodzic sie niedorozwiniete?

Zdecydowanie nie. Te rzeczy nie majš żadnego zwišzku.

> Co to znaczy radzenie sobie organizmu z niskim usadowieniem kosmowki?

To znaczy, że o ile w dolnym odcinku macicy nie ma zbliznowaceń, to niskie
usadowienie łożyska (kosmówki) ulega samoistnej korekcji w dalszym przebiegu
cišży. Łożysko "wędruje" do góry i odsuwa się od ujścia wewnętrznego szyjki z
powodu silnego rozwoju dolnego odcinka macicy.

> Czy nie bede musiala przelezec calej ciazy?

Z tej przyczyny - bardzo mało prawdopodobne. Ale mogš być inne przyczyny, z
powodu których lekarz każe Ci leżeć, np. nasilenie krwawień (bez niskiego
usadowienia kosmówki). Przypominam o kontroli usg.

> Luiza

Zdrówka

Michał A

5. Data: 2000-03-14 15:23:04

Temat: Prosze o porade
Od: "MarcinSURF" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z czlonkiem ( chyba jakas infekcja ) niestety niewiem do jakiego
lekarza sie udac, wiec prosze o porade. DZIEKUJE.......

w...@p...com

6. Data: 2000-03-16 12:12:44

Temat: Re: Prosze o porade
Od: MWOMP <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do kobiety. A tak poważnie to do urologa.

MarcinSURF wrote:

> Mam problem z czlonkiem ( chyba jakas infekcja ) niestety niewiem do jakiego
> lekarza sie udac, wiec prosze o porade. DZIEKUJE.......
>
> w...@p...com

Pytanie dot. badań wątroby
Zaburzenia psychiczne
Wrzody dwunastnicy
Wrzody dwunastnicy
szukam informacji o nowych metodach leczenia schizofrenii.