Zaburzenia psychiczne

1. Data: 2000-03-11 13:05:14

Temat: Zaburzenia psychiczne
Od: "Robert Kosno" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ogolne wprowadzenie
Jest osoba ktora zachowanie wskazuje iz zaczyna sie z nia
dziac cos niedobrego(cos w rodzaju mani przesladowczej).
Rodzina probowala naklonic ja do odwiedzenia specjalisty.
Jednak jak sie pewnie domyslacie bezskutecznie Wedlug
niej wszystko jest z nia w porzadku.Chcialem wiec zapytac
jak mozna przymusic taka osobe do poddania sie badaniu
psychiatrycznemu,gdyz z kazdym miesiacem stan jej coraz
bardziej sie pogarsza.(celowo nie pisze o szczegolach).Czy
postepowanie wyglada tak:
1.Rodzina sklada w sadzie wniosek o poddanie danej osoby
badaniu psychiatrycznemu (jezeli tak to jak ten wniosek ma
wygladzac i w jakim sadzie ma byc zlozony( w opiekunczym?)
2 No wlasnie co dalej?..Prosilbym o w miare szczegolowa
odpowiedz. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

,, One Kozie Death"
,,Nauka to przyjemnosc,ale ja nie mam czasu na przyjemnosci"
,,Kocham deszcz.Tylko on na mnie leci"

2. Data: 2000-03-16 22:18:47

Temat: Re: Zaburzenia psychiczne
Od: "Maciej Matuszczyk" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 No wlasnie co dalej?..Prosilbym o w miare szczegolowa
> odpowiedz. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Najlepiej udać się najpierw samemu do najbliższej Pordanii Zdrowia
Psychicznego. Tam lekarz dokładnie wyjaśni jak należy i co zrobić.

---
Pozdrowienia Maciej Matuszczyk
Email: m...@p...pl
WWW priv: http://www.2mat.home.pl
Psychiatria Online: http://www.psychiatria.pl/

Wrzody dwunastnicy
Wrzody dwunastnicy
szukam informacji o nowych metodach leczenia schizofrenii.
osteotomia okołopanewkowa wg Ganza
praca w Szwecji dla stomatologa