plamy z antyperspiranta

1. Data: 2007-04-01 09:51:12

Temat: plamy z antyperspiranta
Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

moze to nie pytanie na te grupe, ale nie wiecie czym sprac w miare
skutecznie plamy z antyperspiranta? Probowalem proszkiem i ludwikiem - nie
daja rady.

--
Olleo

2. Data: 2007-04-01 10:05:38

Temat: Re: plamy z antyperspiranta
Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Kwi, 11:51, "olleo" <o...@s...pl> wrote:
> Czesc,
>
> moze to nie pytanie na te grupe, ale nie wiecie czym sprac w miare
> skutecznie plamy z antyperspiranta? Probowalem proszkiem i ludwikiem - nie
> daja rady.

Zamiast prać, wysuszyć i wytrzepać, to tylko talk był.
Aczkolwiek teraz może już gips związał :-)

--
ZZ@private

3. Data: 2007-04-01 12:31:35

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

olleo napisał(a):

> moze to nie pytanie na te grupe, ale nie wiecie czym sprac w miare
> skutecznie plamy z antyperspiranta? Probowalem proszkiem i ludwikiem - nie
> daja rady.

Mam tylko jedna rade - zmienic antyperspirant (polecam Nivea w kulce).
Jesli to takie plamy o jakich mysle to obawiam sie, ze nie dadza sie
usunac w zaden sposob.

Rexona w sprayu zalatwila mi kilka drogich koszul zanim zorientowalem
sie, ze cos jest nie tak.

Pozdrawiam,
Wojtek

4. Data: 2007-04-01 18:46:40

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Kwi, 14:31, Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> wrote:
> Rexona w sprayu zalatwila mi kilka drogich koszul zanim zorientowalem
> sie, ze cos jest nie tak.

W jaki sposób?
Pusta ciekawość, zwyczajnie nie mogę sobie wyobrazić co ma dezodorant
do koszuli?

--
ZZ@private

5. Data: 2007-04-01 19:42:39

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ napisał(a):

/ciach.../

> W jaki sposób?
> Pusta ciekawość, zwyczajnie nie mogę sobie wyobrazić co ma dezodorant
> do koszuli?

Ano normalnie, widocznie jakies zwiazki chem. zawarte w nim wchodza w
reakcje z potem i w miejsach styku z koszula robia jej kuku :)

W.

6. Data: 2007-04-01 20:41:46

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usunac w zaden sposob.
>
> Rexona w sprayu zalatwila mi kilka drogich koszul zanim zorientowalem

Wlasnie ktos mi poradzil, zeby kupic rexone w spray'u, bo ta tak nie bedzie
robic. A ja uzywalem AA w kulce oraz Nivea tez w kulce i wlasnie one mi taki
gips wysmazyly.
--
Olleo

7. Data: 2007-04-02 06:08:57

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olleo" <o...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bedzie
> robic. A ja uzywalem AA w kulce oraz Nivea tez w kulce i wlasnie one mi

Wszystkie prawie zostawiaja takie brzydkie plamy, jak sie czlowiek choc
odrobine spoci. Najgorsze sa te z bialym proszkiem, troche lepsze te
"clear", ale tez czasem zostawia plame. Od niedawna stosuje etiaxil, do
kupienia w aptece i faktycznie nie ma plam, ale to dlatego ze to silny
srodek i chocby nie wiem co to sie nie spocisz, totez i plamy nie maja skad
sie wziasc.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2007-04-03 10:21:45

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupienia w aptece i faktycznie nie ma plam, ale to dlatego ze to silny
> srodek i chocby nie wiem co to sie nie spocisz, totez i plamy nie maja

Etiaxil to chyba dla mnie przesada - az tak mocno, to ja sie nie poce.
--
Olleo

9. Data: 2007-04-03 11:52:20

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Etiaxil to chyba dla mnie przesada - az tak mocno, to ja sie nie poce.

No wiem, ale to chyba jedyna rada na eleganckie bluzki czy koszule, bo
chocbys krople sie spocil to juz masz ryzyko plamy, bo wszystkie
antyperspiranty jak sie spocisz choc odrobine powoduja plamy na takich
tkaninach.

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2007-04-03 23:01:58

Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc,
>
> moze to nie pytanie na te grupe, ale nie wiecie czym sprac w miare
> skutecznie plamy z antyperspiranta? Probowalem proszkiem i ludwikiem - nie
> daja rady.

Na koszule mojego męża pomógł Ariel + pranie w 60 stopniach - zeszło bez
problemu. Inne proszki nie mogły sobie poradzić. Plamy były po Gillette.

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 18 miesięcy

szukam lustra z motywem spekan
Żarówki halogenowe LED
Nieruchomość wspólna - problem z rozliczeniem kosztów
piec gazowy CO z zamknięta komora spalania a długość komina
Zarowki energooszczedne - ktore ?