Nieruchomość wspólna - problem z rozliczeniem kosztów

1. Data: 2007-04-01 05:58:35

Temat: Nieruchomość wspólna - problem z rozliczeniem kosztów
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam! Piszę do Państwa z prośbą o pilną pomoc. Od niedawna mieszkam
kamienicy którą zajmują cztery rodziny. Zdecydowaliśmy się ocieplić
budynek.
Umówiliśmy się iż koszty dzielimy równo na 4 rodziny, gdyż wszyscy
mamy
identyczne mieszkania. Jednak teraz, gdy przyszło do płacenia
wykonawcy jedna
z rodzin stwierdziła iż ja mam zapłacić większą część gdyż posiadam
jedną
piwnicę więcej i do mnie należy największa część ogrodu - z czego
według nich
wynika mój największy udział w częściach wspólnych budynku.
Czy ktoś z Państwa spotkał się z takim problemem? Gdzie szukać
odpowiedzi,
którą można podeprzeć literą prawa? Czy udział w tym wypadku nie
powinien być
liczony częścią użytkową (wszystkie nasze mieszkania mają taką samą
powierzchnię).
I czy według Państwa sąsiedzi mają rację?
Proszę o pomoc!

2. Data: 2007-04-01 07:39:19

Od: "pbas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie szukać odpowiedzi,którą można podeprzeć literą prawa?

pl.soc.prawo ?

> I czy według Państwa sąsiedzi mają rację?

IMO nie mają racji - więcej, jak już coś ustaliliście i masz na to świadków
w postaci dwóch pozostałych rodzin, to ta trzecia rodzina, która się burzy,
może Cię w cztery litery pocałować - oczywiście jakby sprawa trafiła do
jakiegoś sądu.

A swoją drogą, współczuję Ci takich sąsiadów ...

Pozdrawiam, Piotr

--
Filtry do wody - www.WODA.com.pl

piec gazowy CO z zamknięta komora spalania a długość komina
Zarowki energooszczedne - ktore ?
panele na wykładzinie??
złączki zaprasowywane z Nibco
Re: zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody