Re: zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody

1. Data: 2007-03-30 07:22:53

Temat: Re: zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody
Od: "Ogre2000" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

On 22 Lut, 00:26, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> tomek <a...@m...kota.pl> wrote:
> Szczerze mówiąc takiej zmywarki, która by umozliwiała podłączenie
> ciepłej i zimnej wody w życiu nie widziałem. Większość chyba
> zmywarek można (instrukcja dopuszcza) podłączyć do samej ciepłej
> wody, ale to nie ma sensu z różnych, omawianych nieraz tu na
> grupie powodów.

Witam, ja mam taka w domu. Electrolux ESF-63021.
Ja mam podłączona do zimnej wody ale w intrukcji jak byk jest
napisane, że można podłaczyć do ciepłej.

Pozdrawiam
Ogre2000

2. Data: 2007-03-30 07:53:04

Od: "Jarek P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogre2000 <o...@p...com> napisał(a):

> Witam, ja mam taka w domu. Electrolux ESF-63021.
> Ja mam podlaczona do zimnej wody ale w intrukcji jak byk jest
> napisane, ze mozna podlaczyc do cieplej.

Pisalem o takich, ktore mozna podlaczyc do cieplej _i_ zimnej rownoczesnie. W
nastepnym zdaniu bylo, ze zimna LUB ciepla to wiekszosc zmywarek pozwala, ale
to nie ma sensu.

J.

Meble ze skóry ekologicznej
Futryna drzwi
kuchenka na gaz z butli - pytanie do znawców
Pralki BEKO
Roleta/markiza pionowa na balkon