Meble ze skóry ekologicznej

1. Data: 2007-03-30 06:15:36

Temat: Meble ze skóry ekologicznej
Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Chciałbym się Państwa poradzić w kwestii mebli (kanapa + 2 fotele) ze skóry
ekologicznej. Nigdy nie miałem z czymś takim doczynienia i trochę się boję o
trwałość takiego rozwiązanie. Chciałbym sobie taki komplet postawić w
salonie a co za tym idzie będzie on myślę dość intęsywnie użytkowany. Jakie
są Wasze doświadczenia z tego typu meblami? Czy taka skóra nie pęka zbyt
szybko? Jak z trwałością kolorów?

Z góry serdeczne dzięki za wszelkie informacje!

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

2. Data: 2007-03-30 20:35:55

Temat: Re: Meble ze skóry ekologicznej
Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> się boję o trwałość takiego rozwiązanie. Chciałbym sobie taki komplet
> postawić w salonie a co za tym idzie będzie on myślę dość intęsywnie

Dopłać drugie tyle i kup komplet z prawdziwej skóry.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

3. Data: 2007-04-01 18:54:15

Od: "Tomek" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dopłać drugie tyle i kup komplet z prawdziwej skóry.

Ciekawa rada. Żebym miał to bym dał, a że nie mam to dlatego pytam i wcale
nie takiej odpowiedzi oczekiwałem:)

Tomek Okoński
t...@o...eu
SKYPE: reflexes
GG: 986254

4. Data: 2007-04-02 18:28:02

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa rada. Żebym miał to bym dał, a że nie mam to dlatego pytam i wcale
> nie takiej odpowiedzi oczekiwałem:)

Nie posłuchasz takiej rady to za trzy lata będziesz kupował drugi komplet ze
skóry ekologicznej,
albo tak jak ja, drugiego będziesz szukał już prawdziwej skóry. I pytanie:
co wychodzi taniej?

Pozdrawiam emarcin

5. Data: 2007-04-02 19:04:07

Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> ze skóry ekologicznej,
> albo tak jak ja, drugiego będziesz szukał już prawdziwej skóry. I pytanie:

To była właśnie istota mojej rady.
'Jak cie nie stac na Volkwagena nie kupuj po kolei 2 trabantów.'

6. Data: 2007-04-02 19:12:18

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam komplet ze skóry i nadal wygląda jak nowy, kolega ma ze skóry
ekologicznej cała kanapa już podarta, nadaje się tylko do tapicera

7. Data: 2007-04-03 08:30:00

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czyli wychodzi na jedno nie stać mnie na volkwagena wiec kupie sobie dacie
logan:):):) czyli meble z normalna tapicerką z materiału.

Pozdrawiam i dzieki za radę!

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

Futryna drzwi
kuchenka na gaz z butli - pytanie do znawców
Pralki BEKO
Roleta/markiza pionowa na balkon
wskaźnik wzrostu cen mieszkań w danym okresie