Zarowki energooszczedne - ktore ?

1. Data: 2007-03-31 21:10:39

Temat: Zarowki energooszczedne - ktore ?
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce kupic kilka zarowek energooszczednych. Ale potrzebuje takich, ktore
natychmiast lub po krotkim czasie (kilka sekund) swieca z pelna jasnoscia.
Mialem kilka sztuk - tanszych, drozszych - wszystkie potrzebowaly kilku minut
do osiagniecia docelowej jasnosci.

Czy sa takie jakich szukam ? Ktore to modele ?

pozdrawiam

Adam Foton

PS. krotki czas nie dlatego, ze zaswiecane co chwila i na krotko (bo wtedy
zwykla zarowka najlepsza), ale niezbyt komfortowe jest oczekiwanie na jasnosc..

2. Data: 2007-04-01 01:34:49

Temat: Re: Zarowki energooszczedne - ktore ?
Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> natychmiast lub po krotkim czasie (kilka sekund) swieca z pelna jasnoscia.

panie.... takie rzeczy to tylko w erze ;))
testowałem już kilka(naście) i jedyne zastosowanie jakie dla
energooszczędnych znalazłem to oświetlenie podwórka i nr domu
jak chcesz od razu pełną jasność i światło zbliżone do słonecznego to
niestety (albo na szczęście*) tylko żarówka

* niestety, bo nie jest energooszczedna, ale na szczęscie bo żadna
świetlówka nie da światła z pełnym widmem jak żarówka

3. Data: 2007-04-01 01:39:52

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

dodam jeszcze, że z energooszczednych testowanych przeze mnie najszybciej
rozświetlały się takie dość drogie philipsy (oznaczeń nie pamiętam) ale
dawały zbyt żółte światło

4. Data: 2007-04-01 07:46:18

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl napisał(a):
> [...]
> do osiagniecia docelowej jasnosci.
>
> Czy sa takie jakich szukam ? Ktore to modele ?

Ja zadowolony jestem z Pollux'ów. W porównaniu z posiadanym jeszcze
Philipsem są jak concorde przy kukuruźniku. Odpowiada mi również ich
barwa. Ale czy dla Ciebie będą odpowiednie...nie wiem :)

Pozdrawiam
Krzysiek

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

5. Data: 2007-04-01 09:40:16

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl napisał(a):

> [...]
> Mialem kilka sztuk - tanszych, drozszych - wszystkie potrzebowaly kilku minut

Ja mysle, ze to kwestia przyzwyczajenia. Wspolczesne porzadne zarowki
energooszczedne "startuja" duzo szybciej niz te sprzed kilku lat. Trzeba
sie przyzwyczaic do troche innej ich "obslugi" i nie pstrykac non-stop
wlacznikami. Sam mam dobre zar. energooszczedne w calym mieszkaniu ...z
wyjatkiem przedpokoju, gdzie wlaczam swiatlo na b. krotki czas i kuchni
- pomocnicze halogeny. Polecam Philips Softone (w ksztalcie duzej
zarowki, czas "startu" chyba troche pow. 30 sekund) i Osram Dulux
Superstar (blyskawiczny start !).

Pozdrawiam,
Wojtek

6. Data: 2007-04-02 06:52:30

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mialem kilka sztuk - tanszych, drozszych - wszystkie potrzebowaly kilku

Były kiedyś Philipsy, które startowały z około sekundowym opóźnieniem
ale za to z prawie pełną siłą światła. Niestety chyba juz takich nie ma..
Miroo (http://miroo.ovh.org)

7. Data: 2007-04-06 09:30:04

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chyba Polux.
Też nie narzekam (moc 30 Wat).
JaC

panele na wykładzinie??
złączki zaprasowywane z Nibco
Re: zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody
Meble ze skóry ekologicznej
Futryna drzwi