piec gazowy CO z zamknięta komora spalania a długość komina

1. Data: 2007-03-31 21:40:17

Temat: piec gazowy CO z zamknięta komora spalania a długość komina
Od: "pm" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

nastraszono mnie, że w przydadku pieców CO z zamkniętą komorą spalania konin
nie może być zbyt długi...
Chcę zamontować taki piec (dwufazowy) tylko że długość komina to ok. 9m.
słyszałem, że długość komina nie powinna przwszkadzać 4m aby sprawnie
"działało", czy to prawda?

--
pm

2. Data: 2007-04-01 08:00:58

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo sobota, 31 marca 2007 23:40 gdy użytkownik pm
napisał:

> [...]
> Chcę zamontować taki piec (dwufazowy) tylko że długość komina to ok. 9m.
> słyszałem, że długość komina nie powinna przwszkadzać 4m aby sprawnie

Musisz policzyć z materiałów producenta pieca. Kwestia leży w wentyaltorze
który będzie zasysał powietrze przez zewnętrzny płaszcz komina. Przy zbyt
długim kominie po prostu zwyczajnie może nie dać rady i będzie to napisane
u producenta.
--
---------
Staszek.Nurek

3. Data: 2007-04-02 23:11:16

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pm" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
9m.
> słyszałem, że długość komina nie powinna przwszkadzać 4m aby

Liczy się nie tylko długość, ale i liczba kolan oraz kierunek
(pion/poziom). Najlepiej jeśli znajdziesz autoryzowanego instalatora i
zlecisz mu całość działań. Zyskujesz spokój i 7% VATu na całość.

pozdrawiam Piotr

ps. listę autoryzowanych instalatorów znajdziesz np. na
http://tt-bqdb.junkers.com/bqdb/jsp/Controller.jsp?l
and=pl&marke=Junkers&sprache=pl&layoutvariante=3
w skrócie:
http://skocz.pl/dpxw

pozdrawiam Piotr

Zarowki energooszczedne - ktore ?
panele na wykładzinie??
złączki zaprasowywane z Nibco
Re: zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody
Meble ze skóry ekologicznej