planowanie ogrodu

1. Data: 2001-03-30 18:41:57

Temat: planowanie ogrodu
Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Naprawiam błąd: mam na imię Ania i chciałabym włączyć się do waszej grupy
dyskusyjnej na temat ogrodów. Tak jak napisałam, niedawno z mężem kupiliśmy
działkę i zupełnie na jej punkcie "oszaleliśmy". Działka jest położona we
wsi Dybki. Wokół jest Puszcza Biała. Teren jest piękny. Ziemia na dzialce
jest kwaśna, więc nie wszystko mogę posadzić. Chcielibyśmy mieć kawałek
sadu,trochę drzew zimozielonych, krzewów, króre kwitną kolorowo oraz marzy
mi się klon japoński. Przede wszystkim muszą to być rośliny, które nie
wymagają mojej stałej bytności. Wiele czytałam na temat różnych roślin i
zakładania ogrodów, ale chciałabym "usłyszeć" czym wy kierowaliście się
zakładając swoje ogrody.

2. Data: 2001-03-30 19:36:55

Temat: RE: planowanie ogrodu
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-03-31 15:24:58

Od: "ziomal" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Recepty sa..... !!! Na kartce lub papierze militerowym nalezy dokladnie
rozplanowac dane rosliny, ktore chciala bys posadzic w swoim ogrodzie. Na
poczatku projektu nalezy uwzglednic wielkosc dzialki jej ksztalt oraz
oznaczyc kierunek polnocny. Jest to potrzebne do skali jaka zastosujesz...

Jezeli chciala bys sie cos wiecej dowiedziec napisz do mnie na mail'a :
k...@p...fm

4. Data: 2001-03-31 16:33:37

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jezeli chciala bys sie cos wiecej dowiedziec napisz do mnie na mail'a :

Właśnie wróciliśmy z działki potwornie zmęczeni. Chyba za szybko chcielibyśmy
wszystko zrobić. żdązyliśmy się nawet pokłócić, zktórej strony powinny rosnąć
porzeczki. Ja chciałam, żeby rosły od stony "ogrodu", przed drzewami, a maz za
drzewami bliżej ogrodzenia. ćzy jest jakaś zasada czy pełna dowolność? I co
powinno się najpierw wkładac do dołka palik czy drzewo?
dzięki Ania

5. Data: 2001-04-01 08:15:11

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> [...]
> Klony -Jacek K.
> Sklanice i goryczki -Bogusław R.
> Wszystko co sie miesci na działce i parapetach Basia K.

Zgadzam się z Bogusławem, niestety. :-)))))
Odrzuć nie tylko to o czym on napisał, ale tez wszystko inne o czym się na tej
grupie pisze. Za wyjštkiem kretów oczywiście!. :-)
Po co Ci zielone w środku puszczy?
A wysyp to piaseczkiem, zrób stuprocentowš pustynię i będziesz miała fajnie i
nieklopotliwie. :-)
I żadnych winorośli pod żadnym pozorem. Niby dlaczego Ty też masz mieć fajnie?
:-)))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2001-04-02 09:37:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sadu,trochę drzew zimozielonych, krzewów, króre kwitną kolorowo oraz marzy
> mi się klon japoński. Przede wszystkim muszą to być rośliny, które nie

Zdaje się, że możemy zacząć dyskusję na temat, jakie są "rośliny, które nie
wymagają stałej bytności".
Co u Ciebie znaczy "stałej", jak często chcesz przebywać na tej działce?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2001-04-02 16:05:06

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Na dzialke moge przyjechac tylko w sobotę i niedziele.
Pozdrawiam Ania

8. Data: 2001-04-04 07:30:55

Od: mierzej <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ziomal wrote:

> [...]
> poczatku projektu nalezy uwzglednic wielkosc dzialki jej ksztalt oraz
> oznaczyc kierunek polnocny. Jest to potrzebne do skali jaka zastosujesz...

Przepraszam ze sie wtracam ale mam ten sam klopot co Ania, moglbys mi wyjasnic o
co chodzi z tym kierunkiem polnocnym?

pozdrawiam Mariusz

9. Data: 2001-04-04 09:58:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mierzej <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...
[...]
> Przepraszam ze sie wtracam ale mam ten sam klopot co Ania, moglbys mi
wyjasnic o
> co chodzi z tym kierunkiem polnocnym?
zimno, cień
itd.?