plyta ceramiczna czy kucnia gazowa?

41. Data: 2005-06-29 07:56:50

Temat: Re: plyta ceramiczna czy kucnia gazowa?
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 29 Jun 2005 00:02:46 +0200, na pl.rec.dom, Lukasz napisał(a):

> Jakos ta cena gazu nie przekonuje mnie do tachania butli...

butle tachaja firmy ktore trudnia sie dystrybucja butli gazowych

> i martwienia sie o szczelnosc

porzadna instalcja nie powinna przyspozyc ci zmartwien... podobnie moze byc
z kiepska instalacja elektryczna, a przeciez elektr. plyta ceramiczna
powinna miec wlasna faze

> polaczenia oraz wydania 3999(SRP na stronie Amica) na prometeusza..

a kto ci kaze zaraz prometeusza?

42. Data: 2005-06-29 07:59:19

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 29 Jun 2005 05:35:12 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, aliali napisał(a):

> Bo kuchenka gazowa i butla są tańsze na etapie inwestycji,

podrozeje teraz gaz, a pozniej energia elektryczna.... jesli to co ma byc
najtansze to wychodzi jednak zwykly piec kuchenny i drewno z lasu

> pozatym siła przyzwyczajenia.

zgoda... ale do kuchni elektr. tez trzeba sie przyzwyczaic i dostosowac do
jej pracy

> Płyta ceramiczna stała się w miarę dostępna cenowo w ciągu
> kilku ostatnich lat, a wielu mając na myśli kuchnię elektryczną mówi o wolno
> nagrzewających się płytkach.

No wiec ja uzytkuje jedno i drugie... i wybieram gazowa

43. Data: 2005-06-29 09:01:36

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-06-29 09:56:50 niejaki Ormianin napisał:

> a kto ci kaze zaraz prometeusza?

ponadto można go kupić w internecie za 2700

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

44. Data: 2005-06-29 09:09:56

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jun 2005 13:18:45 +0200, Ormianin <o...@c...epf.pl> wrote:

>Czas reakcji plyty ceramicznej jest koszmarem, wlaczam i czekam, czekam,
>czekam...

Całe 5 sekund. Faktycznie, kuuuuuuuuuuuuuuuupa czaaaaaaaaaaaaaasu...

>a jak wylacze, to stygnie, stygnie...... nie mowie juz o
>zmieniejszeniu natychmiastowym temper. grzania,

Trzeba się przestawić i przyzwyczaić. Nie jest to taki problem, jak już
opanujesz tę sztukę.

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

45. Data: 2005-06-30 05:55:07

Od: "Lukasz" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> butle tachaja firmy ktore trudnia sie dystrybucja butli gazowych

moze po jakis wsiach tak jest ze jezdzi chlop z gazem i taszczy te butle
ale u mnie sa punkty i trzeba niestety tam zaniesc taka butle i wziasc pelna

> porzadna instalcja nie powinna przyspozyc ci zmartwien... podobnie moze
byc
> z kiepska instalacja elektryczna, a przeciez elektr. plyta ceramiczna
> powinna miec wlasna faze

ma wlasne zabezpieczenie i 3 fazy :) a sam nie bede sprawdzal szczelnosci
gazu :P

EOT

46. Data: 2005-06-30 08:56:19

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 30 Jun 2005 07:55:07 +0200, na pl.rec.dom, Lukasz napisał(a):

> moze po jakis wsiach tak jest ze jezdzi chlop z gazem i taszczy te butle
> ale u mnie sa punkty i trzeba niestety tam zaniesc taka butle i wziasc pelna

Nie wiem jak jest na wsi, ale w miestach ktore mialem przyjemnosc odwiedzic
i gdzie nie bylo gazociagu butle wnosili pracownicy dystrybutorni...
ponadto konkurencja starala sie byc jeszcze lepsza i mimo wtachania butli
na 5 mietro w bloku, podlaczala butle i sprawdzala szczelnosc instalacji

> ma wlasne zabezpieczenie i 3 fazy :)

Nie kazdy ma 3-fazowa instalcje i watpie aby koszt przerobienia takiej
instalcji zwrocil sie po zainstalowaniu kuchni elektrycznej

> EOT

A dlaczego ? dyskusja jest na temat... poza tym to juz indywidualna sprawa
kazdego z nas co woli - ceramiczna, gazowa lub na opal staly (wbrew pozorom
coraz bardzej popularna - bo najekonomiczniejsza)

W moim przypadku skoro palce abonament za gaz, mam ogrzewanie, c.w. to
najbardzej pasuje mi gazowa kuchnia i szczerze mowiac juz tak jestem do
niej przyzwyczajony ze nic nie bede zmieniac

47. Data: 2005-06-30 20:51:47

Od: "Lukasz" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na 5 mietro w bloku, podlaczala butle i sprawdzala szczelnosc instalacji

Widze ze troche jezdzisz... niestety u mnie nikt z gazem nie jezdzi
a nawet jak by jezdzil np piatki a gaz skonczy mi sie w srode
to nie bede jadl bulek z konfitura w czwartek czekajac az pan zdzich
podjedzie z gazem.
Nie wmowisz mi chyba ze jezdza co godzine ale przewidujac Twoja odpowiedz
pewnie napiszesz ze mozna zadzwonic i przyjada... Idac dalej ja odpisze ze
wcale
nie chce sprawdzac czasu reakcji kolesi rozworzacych butle z gazem gdy np w
tym czasie
bede mial gosci... dziwnie by to wygladalo gdyby pan zdzich stanol w
przedpokoju
zapytal - gdzie ta butla:) napewno na ten moment by stal sie dusza
towarzystwa :)))
komentarze gosci juz sobie podaruje....
ciekawi mnie jedno.... gdy taki gazownik butlowy jezdzi juz po tym
miescie...
po kamienicach, po zwyklych ulicach, po osiedlach to jak daje znac ze
jedzie?
trabi? krzyczy w megafon GAZZZZZZZZZZZZZ W BUTLACH?? podchodzi pod domofon i
zapytuje Panie a gaz pan jeszcze masz butli? Moze sa stale godziny
przejazdu?
Sprawa drugorzedna jest jeszcze fakt ze monitoring poziomu gazu w butli to
chyba raczej nudne zajecie :)))
Pozostaje otwarta sprawa czlowieka ktory bedzie mi podlaczal ta butle...
po pierwsze go nie znam i nie wiem jaka ma wiedze na ten temat...
moze jest poczatkujacy... a wodka ktora od niego czuc moze jest wczorajsza
choc kto to wie moze ma tak od urodzenia....
Napewno nie dal bym kolesiowi z ulicy majstrowac przy mojej butli z gazem...

> Nie kazdy ma 3-fazowa instalcje i watpie aby koszt przerobienia takiej
> instalcji zwrocil sie po zainstalowaniu kuchni elektrycznej

Do tego tez nie bede Cie zaspecjalnie przekonywal jednak napisze ze 3 fazy
sa lepsze od jednej chociazby z tego wzgledu ze jak siadzie 1 to pozostaja
jeszcze 2
i jak masz taki magiczny przelacznik to sie tylko przerzucasz na inna...

> [...]
pozorom
> coraz bardzej popularna - bo najekonomiczniejsza)

Sedno sprawy ja bede mial elektryczna Ty gazowa moj wybor juz padl
nikogo do niego nie przekonuje.
Wlasnie dla tego EOT :)

> W moim przypadku skoro palce abonament za gaz, mam ogrzewanie, c.w. to
> najbardzej pasuje mi gazowa kuchnia i szczerze mowiac juz tak jestem do
> niej przyzwyczajony ze nic nie bede zmieniac

U Ciebie jest uzasadnione stosowanie gazu u mnie elektryki...
Ufff naprodukowalem sie troche mam nadzieje ze odbierzesz ten text raczej
jako humorystyczny wieczorny
przerywnik a nie atak na posiadacza kuchenki gazowej :) Tak czy inaczej
pozdrawiam czytajacych

48. Data: 2005-07-01 10:38:04

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 30 Jun 2005 22:51:47 +0200, na pl.rec.dom, Lukasz napisał(a):

> trabi? krzyczy w megafon GAZZZZZZZZZZZZZ W BUTLACH?? podchodzi pod domofon i
> zapytuje Panie a gaz pan jeszcze masz butli? Moze sa stale godziny
> przejazdu?

No usmialem sie nieco, chyba szanowny pan zyjesz w PRLu jeszcze... otoz
butla ma jakis tam miernik i widac kiedy ubywa gaz... jesli sie skonczy,
tak, wlanie jak napisales, dzwoni sie do dystrybutorni, oni przyjezdzaja,
wciagaja butle, inkasuja pieniadze, mowia przepraszam, prosze, do widzenia,
polecamy sie na przyszosc... a jakze!

reszte mozesz sobie dopowiedziec

> [...]
> jako humorystyczny wieczorny
> przerywnik a nie atak na posiadacza kuchenki gazowej :) Tak czy inaczej

Jasne, kazdy chwali swoje, mam nadzeje ze pan Sztaszek fazy Ci nie przynosi
:)

poobijane, poobcierane sprzety AGD
czarne latajace robaczki.
Studio mebli kuchennych STYL