płyta elektryczna a płyta ceramiczna

1. Data: 2001-10-25 11:24:02

Temat: płyta elektryczna a płyta ceramiczna
Od: "Mir" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie są różnice w zuyciu prądu tych urządzeń,
jak szybko się nagrzewają

Mir

1. Data: 2001-10-25 12:51:51

Temat: Re: płyta elektryczna a płyta ceramiczna
Od: "Teo" <UwagaNowyAdres:aaargh73@hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Mir <m...@p...pl> napisal:

> jakie są różnice w zuyciu prądu tych urządzeń,
> jak szybko się nagrzewają

Witam,

Mam plyte ceramiczna, wczesniej przez kilka tygodni uzywalem kuchenki
elektrycznej na 220V.

Ceramiczna nagrzewa sie natychmiast, mocno grzeje jeszcze przez ok.
minute po wylaczeniu, stygnie do temperatury bezpiecznej (mozna
polozyc reke) przez ok. 10 minut. "Zwykla" elektryczna jest sporo
wolniejsza - dluzej sie nagrzewa, dlugo stygnie, wymaga zmiany
techniki gotowania - wylaczamy ja np. 3 minuty przed koncem pichcenia,
i wykorzystujemy zgromadzone cieplo.

Nie znam poboru pradu.

Pozdrawiam

Teo