płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem

11. Data: 2008-08-21 13:10:17

Temat: Re: płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TC" <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:da9fdb28-9b65-4faf-9818-7be23a210d0e@l42g2000hs
c.googlegroups.com...
Witam,
Tak jak w temacie. CHciałem zamontować płytę stalową na scianie
pomiedzy płytą elektryczną a okapem. w tym celu zostawiłem
nieobkafalkowane miejsce żeby taką płytą zamontowąc. Pech chciał że
taka płyta była dostepna w IKEI, ale niestety została wycofana ze
sprzedaży (jesli się nie mylę produkt nazywał się IMPERATIV)...

Powinieneś być wdzięczny losowi, za to, że już nie ma tej stalowej płyty w
sprzedaży i zrobić tam cokolwiek innego - np dolepić kafle, które masz w
pozostałej części kuchni.
Chyba, że lubisz być wiecznie niezadowolony z wyglądu swojej kuchni. Po
pierwszym smażeniu i zapryskaniu tłuszczem Twój poziom niezadowolenia z
wyglądu tej płyty może się tylko ewentualnie podwyższyć. Do zera nie spadnie
nigdy.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

12. Data: 2008-08-21 13:22:32

Od: "Tomasz Chojecki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> ProfMetKol nie ma?
> JaC

właśnie dzwoniłem do nich i mają tylko metale kolorowe, a to jak pan mi
powiedział nie bardzo się nadaje, mogą powstawać odbarwienia

TC

13. Data: 2008-08-21 16:11:23

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Juz namiezylem jedną firmę gdzie moge kupić taką blache, tak jak napisałes
> 1x2m i jutro sie do nich wybiore. szkoda tylko że będe musiał gdzie indziej
> przyciąć tą blachę, nie wiem jak będzie z przewiezieniem takiego kawałka.
> Podzieliłbys się informacją jak zamontowałeś to na scianie? Jakie elementy
> zastosowałes?

Kupuję takie blachy do wyższych celów niż mocowanie do ściany :-). Może tam
gdzie mieszkasz jest Centrostal. Podana cena jest ceną z tej firmy. W łódzkim
Centrostalu świadczą różne usługi związane z zakupionym materiałem. W Łodzi by
Ci na miejscu przycięli na bardzo porządnej gilotynie. Może poszukaj w okolicy
jakiegoś składu z blachami i gilotyną na miejscu. Transport tak dużego arkusza,
żeby go nie pokrzywić lub zarysować jest trudny. Na dodatek nie jest darmowy.
Jeśli ja bym miał kupić taką blachę to bym sprawdził kilka ofert. Różnice w
cenie mogą być bardzo duże. Pomysł z kupnem w jednym miejscu i pocięciem w innym
nie jest najlepszy, chociażby dlatego za jak będą mieli gilotynę z tępym nożem
to jak potną źle swój materiał to nie zapłacisz.

14. Data: 2008-08-22 08:09:31

Od: "Tomasz Chojecki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nożem
> to jak potną źle swój materiał to nie zapłacisz.

Rozumiem. Tak właśnie mysle że zabrałem sie praktycznie za szukanie blachy,
a nie wziąłem pod uwagę sposobu zamocowania tego na ścianie. Tak więc musze
jeszcze poszukać czegoś do montażu. Jak coś sensownego znajdę to podzielę
się informacją jak to rozwiązałem :)

pozdrawiam
TC

15. Data: 2008-08-22 12:36:12

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc musze jeszcze poszukać czegoś do montażu. Jak coś sensownego znajdę
> to podzielę się informacją jak to rozwiązałem :)

Ja tak kombinuje, że dość dobrze było by to zamontować jakimiś listwami po
obwodzie, tak by ukryć krawędzie. Jakieś zgrabne profile stalowe? Może
jakieś sprytne listwy z ikea?

--
__________________________________________MAT_______

16. Data: 2008-08-22 18:50:13

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze poszukać czegoś do montażu. Jak coś sensownego znajdę to podzielę

Ja bym silikonem przykleił, albo na piankę montażową. Mało pianki i rozetrzeć po
blasze.

zmywarka - 1/2 wsadu
Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?
Kuchenka Amica - opiekacz na on
Jaka farba do malowania okien?
sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący