Re: płytki - wzór "karo"

From: Marek Szapajko <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: płytki - wzór "karo"
Date: Wed, 30 Apr 2003 17:44:17 +0000 (UTC)

Wed, 30 Apr 2003 00:27:25 +0200, CJ. wrote:

> ...jaką przyjmuje się granice blędu przy układaniu płytek w tzw. "karo" ?
> normalnie ukladając płytki to ok. 5%
> w "karo" wydaje się więcej, ale ile?... szukam właśnie w normach, może
> wiecie....

Najlepiej obmierz pomieszczenie i wrysuj płytki w obrys podłogi.
Potem policz płytki, przelicz na metry^2, zaokrąglij (w górę) do
pełnej paczki i tyle[1]. Jeśli zrobisz to sumiennie, to płytek
wystarczy.

Wątpię, żebyś takie informacje znalazł w normach, bo ilość odpadu
mocno zależy od geometrii pomieszczenia (załamania ścian, etc.).

[1] Nie zapominając o grubości fug!
--
Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie