Re: pnącze na dom

31. Data: 2003-02-15 11:40:53

Temat: Re: Odp: Odp: pnącze na dom
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> > Sugerujesz, że boletusa należy olewać?
>
> Oczywiście.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Panowie, hamujcie. Nie musicie wszystkich na grupie kochać ale też olewać
nie powinniście. Czyż nie warto nawet hołubić własnego "wroga" wyhodowanego
na własnej piersi niż spodziewać się nowego, obcego, wulgarnego itd. Tak się
fajnie na grupie dzieje poza tym jednym niepotrzebnym zgrzytem z Grażką i
teraz zanosi się na coś podobnego. Wybaczcie mi mój głos ale usprawiedliwia
mnie mój siwy (czytaj łysy) włos.

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

32. Data: 2003-02-15 11:47:14

Temat: Odp: Odp: Odp: pnącze na dom
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2l8u8$98i$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> fajnie na grupie dzieje poza tym jednym niepotrzebnym zgrzytem z Grażką i
> teraz zanosi się na coś podobnego. Wybaczcie mi mój głos ale

Zgoda. Przepraszam.
pozdrawiam :-)
Janusz

33. Data: 2003-02-15 12:19:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b2l8u8$98i$1@atlantis.news.tpi.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> nie powinniście. Czyż nie warto nawet hołubić własnego "wroga"
> wyhodowanego na własnej piersi niż spodziewać się nowego,

Hejka, czasami litość jest gorsza od zbrodni. Żarty, docinki, nawet
prowokacje można spokojnie znosić z uśmiechem na ustach, ale wypisywania
bzdur i uporczywego niestosowania się do netykiety, wręcz trollowania, chyba
nie. W tym przypadku dostrzegam jakieś skłonności masochistyczne, facet
wyraźnie prowokuje, żeby się nad nim pastwić.
A może to jest "ona", masochistka? U mnie już w KF-ie.
Pozdrawiam dociekliwie Ja...cki

34. Data: 2003-02-15 13:01:56

Temat: Odp: pnącze na dom
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:006301c2d4e6$e9c28080$5...@c...pl...

> Czyli bez owijania w bawełnę - radzisz "Boletusa" wrzucić do KF?

Może się zbłaźnię, ale powiedzcie mi co to jest ten KF.
Kaśka

35. Data: 2003-02-15 13:44:49

Temat: Re: pnącze na dom
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała:

> Może się zbłaźnię, ale powiedzcie mi co to jest ten KF.

"KF" - oznacza "Kill File", to skrót powszechnie w żargonie komputerowym
używany czyli po polsku "lista zablokowanych nadawców". Przy dodawaniu kogoś
do tej listy, komputer zazwyczaj wydaje dźwięk, według starych hakerów
przypominający słowo "PLONK".

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

36. Data: 2003-02-15 14:08:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
> do tej listy, komputer zazwyczaj wydaje dźwięk, według starych hakerów

*PLONK* jest to raczej dzwiek, ktory wydaje uzytkownik spadajac
na dno KF :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2003-02-15 16:02:13

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:pRr3a.156789$i73.37026376@twister.neo.rr.com...
> "Jan P. Cieciński " <j...@c...pl> wrote in message

> *PLONK* jest to raczej dzwiek, ktory wydaje uzytkownik spadajac
> na dno KF :-)

A to KF ma dno ?? Myślałem naiwnie,że to studnia bez dna ;-)
A poważnie - to KF przydaje się w przypadku uporczywego trollowania (czyli
pisania nie na temat,uporczywego prowokowania itp. ) jak również w przypadku
spamu ,reklam itd.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

38. Data: 2003-02-15 17:27:12

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2locp$bee$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> A poważnie - to KF przydaje się w przypadku uporczywego trollowania (czyli
> pisania nie na temat,uporczywego prowokowania itp. ) jak również w

Dzięki, już wszystko jasne. Mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała tam
nikogo wysyłać.
Pozdrawiam, Kaśka

39. Data: 2003-02-15 18:41:37

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:010b01c2d4f8$528019a0$5...@c...pl...
> [...]
kogoś
> do tej listy, komputer zazwyczaj wydaje dźwięk, według starych hakerów

Skuteczniejsza od KF-u ( inaczej mordpliku) jest nominacja Kołka Ogrodowego
. Działa jak sekretny atrament .

Pozdrawiam - Jagoda

40. Data: 2003-02-17 13:02:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński " wrote:

> [...]
> do tej listy, komputer zazwyczaj wydaje dźwięk, według starych hakerów

Obrazowo, "plonk" jest to dźwięk wydawany przez nieszczęśnika
rozbryzgującego się na dnie kill file'a :-)

Krych&Co(ty), może i stara hakerzyca

dlaczego bazylia więdnie?
Re: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
działkowiec-numer specjalny
nie tylko porzeczka zlota
Lubczyk