Re: pnącze na dom

41. Data: 2003-02-17 13:07:11

Temat: Re: pnącze na dom
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." wrote:

> (...)
> A poważnie - to KF przydaje się w przypadku uporczywego trollowania (czyli
> pisania nie na temat,uporczywego prowokowania itp. ) jak również w przypadku
> spamu ,reklam itd.

Nie tylko - w większych grupach po prostu nie da się czytać wszystkiego,
w KF umieszczam wtedy nie osoby, ale tematy (wątki), które mnie
nie interesują.

Krycha&Co(ty)

42. Data: 2003-02-18 14:31:39

Od: "Too Old" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko - w większych grupach po prostu nie da się czytać wszystkiego,
> w KF umieszczam wtedy nie osoby, ale tematy (wątki), które mnie
> nie interesują.

Hej,uważaj bo Ci umkną bardzo ważne wypowiedzi nie na temat,a jednak ciekawe
;-))

--
J.K.Chiliński - TYMOFARM
dom j...@p...pl www.republika.pl/jkch1

43. Data: 2003-02-18 14:53:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Too Old wrote:

> Hej,uważaj bo Ci umkną bardzo ważne wypowiedzi nie na temat,a jednak ciekawe
> ;-))

Jak ciekawe, to ktoś zacytuje. Jest parę osób, które czytam niezaleznie
od tematu, więc wstępną selekcję odpracowują za mnie (tak, wiem,
nieładnie pasożytować). "W nagrodę" za lenistwo czasem mi jakiegoś
zombiesa cytują ;-)

Krycha&Co(ty)

44. Data: 2003-02-18 16:59:32

Od: "Too Old" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od tematu, więc wstępną selekcję odpracowują za mnie (tak, wiem,
> nieładnie pasożytować). "W nagrodę" za lenistwo czasem mi jakiegoś

Aaa ,to tak jak ja.Kilka osób pisze u mnie na niebiesko ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

dlaczego bazylia więdnie?
Re: Re: kolejne nawrócenie :-))) ANKIETA
działkowiec-numer specjalny
nie tylko porzeczka zlota
Lubczyk