po lebkach

1. Data: 2001-09-02 20:23:59

Temat: po lebkach
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytam ostatnio prawie wylacznie naglowki i zobaczylem cos w temacie
mikrowelek
Z 15 lat temu chcialem zobaczyc, jek sie czlowiek czuje z banka w
mikrowelce
Aby odblokowac zabezpieczenia wetknąlem chyba wszystkie mozliwe sztucce
we wszystkie dziurki, jakie byly dostepne
Nie zadzialala
Moze szkoda?

sadyl

1. Data: 2001-09-03 06:13:25

Temat: Re: po lebkach
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Aby odblokowac zabezpieczenia wetknąlem chyba wszystkie mozliwe sztucce
> we wszystkie dziurki, jakie byly dostepne

Hej!
Przeczytaj opowiadanie "Naciśnij Enter", w tej chwili nie pamiętam autora.
Jak cię badzo pili, to poszukam i podam. Tam ten moment został dość dobrze i
plastycznie opisany...

Namaste!
EuGeniusz Dębski

ZAPRASZAM DO WIZYTY: www.debski.art.pl

1. Data: 2001-09-03 06:14:20

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

sorry - cancel not allowed :((

sadyl

1. Data: 2001-09-03 07:52:11

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Już przypomniałem sobie: John Varley "Naciśnij Enter", ew. na pirackiej
sronie: http://www.bookswarez.prv.pl/

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-09-03 11:00:44

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> sadyl wrote:
> >

> sorry - cancel not allowed :((

A myslałem, że tylko AE jest psychiczne
A teraz nawet wstyd mi na niego zwalić

sadyl

1. Data: 2001-09-03 11:39:20

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> Aby odblokowac zabezpieczenia wetknąlem chyba wszystkie mozliwe sztucce
> we wszystkie dziurki, jakie byly dostepne

A jak by Ci sie poczucie humory wygotowalo?! Albo co gorsza, zwoje mozgowe
wygladzily? Strach pomyslec, cobysmy wtedy zrobili!
Mnie kiedys kusilo zeby na kotku sprobowac, na szczescie milosc do
zwierzecia zwyciezyla.
Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-09-03 16:55:11

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> Mnie kiedys kusilo zeby na kotku sprobowac, na szczescie milosc do
> zwierzecia zwyciezyla.

fuu.... bede obrzydliwy:
podobno pierwsze galki pekają
(skoro piszę "podobno" to znaczy, że nie sprawdzałem)

sadyl

1. Data: 2001-09-03 18:28:17

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fuu.... bede obrzydliwy:
> podobno pierwsze galki pekają
> (skoro piszę "podobno" to znaczy, że nie sprawdzałem)
>
> sadyl
sadyl!!! o ty!
Moja kota dzis dostala kropelke na kark przeciw insektom
biega biedaczka po calym domu - skarzy sie, drapie :))))
mysle ze ona by wolala do tej mikrofali ;))

ale wczesniej sadyla - na przystawke :PP

Castle

1. Data: 2001-09-03 20:31:58

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Castle wrote:

> ale wczesniej sadyla - na przystawke :PP

Za grosz humanitaryzmu :))

sadyl

1. Data: 2001-09-04 17:33:37

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za grosz humanitaryzmu :))
> sadyl

sadyl jak to za grosz tey? kocie sie spodobalo :)
Castle

zielony keczup
kardamon / czarnuszka & cala reszta
Makaron z wedzonym lososiem ktory wczoraj zrobilam na kolacje
Kupie KOCIOL dwufunkcyjny Junkers-Termet
jeszcze raz bazylia w doniczce