pochłaniacz wilgoci w mieszkaniu

1. Data: 2004-11-22 10:47:13

Temat: pochłaniacz wilgoci w mieszkaniu
Od: "MW" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałbym zastosować w mieszkaniu pochłaniacz wilgoci.
Czy można taki pochłaniacz wilgoci bezpiecznie stosować, gdy w mieszkaniu
jest małe dziecko, nie jest to szkodliwe dla zdrowia (znajduje się tam chyba
chlorek wapnia - może jakieś szkodliwe opary?). Ma ktoś doświadczenia z
takim urządzeniem, gdzie można takie urządzenie kupić?

Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-11-22 15:48:15

Temat: Re: pochłaniacz wilgoci w mieszkaniu
Od: "Just75" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MW" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

gdzie można takie urządzenie kupić?

> Pozdrawiam,
> Marcin

Ja kupiłam na allegro:

1. Data: 2004-11-22 16:25:20

Od: "MW" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak się sprawdza? Nie jest szkodliwy dla zdrowia?

1. Data: 2004-11-22 17:43:55

Od: "Just75" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak się sprawdza? Nie jest szkodliwy dla zdrowia?

Mam go dopiero parę dni, a on działa niby po kilku dniach.
W środku w nim jest taki granulat, który zbiera wilgoć i w postaci wody, czy
nawet raczej płynu i zbiera się w tej dolnej części.
U mnie jest tam dopiero jedna kropelka.
Sama mam małe dziecko i moim zdaniem nie jest szkodliwy.

1. Data: 2004-11-22 19:09:28

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> U mnie jest tam dopiero jedna kropelka.
> Sama mam małe dziecko i moim zdaniem nie jest szkodliwy.

Albo masz bardzo sucho i wtedy taki pochłaniacz nie był Ci potrzebny albo to
lipa na kółach. Tomek

1. Data: 2004-11-22 20:50:48

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chlorek wapnia - może jakieś szkodliwe opary?). Ma ktoś doświadczenia z
> takim urządzeniem, gdzie można takie urządzenie kupić?

A jaką masz wilgotność powietrza w mieszkaniu, że musisz je osuszać?

Witek

1. Data: 2004-11-22 22:21:25

Od: "Just75" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Albo masz bardzo sucho i wtedy taki pochłaniacz nie był Ci potrzebny albo
> lipa na kółach. Tomek

Sucho to na pewno nie mam, patrz wątek: "Woda na szybach". Mam taką wilgoć,
że zastanawiam czy nie wstawić sobie jeszcze drugiego takiego Humistopa.
Pozdrawiam Justyna

1. Data: 2004-11-22 22:44:24

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że zastanawiam czy nie wstawić sobie jeszcze drugiego takiego Humistopa.

To znaczy że lipa. Dałaś się zrobic w bambuko. Jak Ci woda płynie po szybach i
to cudo pochłonęło kropelke to najlepiej odeślij to z informacją że nie
działa. Albo obstaw sobie całe mieszkanie . Może pomoże. Chociaż lipy z reguły
nie działają. Tomek

1. Data: 2004-11-22 22:52:42

Od: "Just75" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to cudo pochłonęło kropelke to najlepiej odeślij to z informacją że nie
> działa. Albo obstaw sobie całe mieszkanie . Może pomoże. Chociaż lipy z

Nie będę broniła tego, kto to wyprodukował, bo nie mam w tym żadnego
interesu. Ale to nie działa w ten sposób, że cała wilgoć z mieszkania ma się
znaleźć w tym pojemniczku, bo musiałby on być wielkości wiaderka :-))))).
Ten granulat zbiera wilgoć, a u mnie jest już bardzo zbity, a był sypki.
Justyna

1. Data: 2004-11-23 08:12:10

Od: "MW" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaką masz wilgotność powietrza w mieszkaniu, że musisz je osuszać?

Mam dosyć dużą wilgotność (nowo wybudowane mieszkanie), para na szybach, w
rogu ścian pojawia się pleśń.

Grzyb-jak sobie poradzic?
Junkers - "wywiewanie" ciepła
Ikea - naroznik EKTORP