pochłaniacz zapachów do lodówki

1. Data: 2006-07-20 12:30:46

Temat: pochłaniacz zapachów do lodówki
Od: "__\\/\\/aldek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam pochłaniacza zapachów do lodówki -
czy ktoś może sie podzielic swoimi dośwadczeniami?
Jaki, czy są skuteczne i inne uwagi ;-)
TIA i pozdrowienia -
waldek

2. Data: 2006-07-21 12:40:01

Temat: Re: pochłaniacz zapachów do lodówki
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś stosowałem taki z węglem aktywowanym. Może i był jakiś efekt, ale
na tyle słaby, że dałem spokój.
Fonon

3. Data: 2006-07-24 11:16:10

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

__\/\/aldek napisał(a):
> Witam,
> szukam pochłaniacza zapachów do lodówki

Zmielona kawa na talerzyku.

Marcin Marski

4. Data: 2006-07-30 11:54:41

Od: Renia <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):

> Zmielona kawa na talerzyku.

soda oczyszczona wsypana na talerzyk

--
Życze powodzenia!
Renia

5. Data: 2006-07-30 12:06:43

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> soda oczyszczona wsypana na talerzyk
>
> --
> Życze powodzenia!
> Renia
A nie lepiej lodowkę co jakiś czas umyć w środku? Tomek

6. Data: 2006-07-30 15:14:14

Od: "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

| A nie lepiej lodowkę co jakiś czas umyć w środku? Tomek

?? - ...a masz, kolego, lodówkę??
Pozdrawiam - waldek
Ps.
Wiedziałem o kawie - niewiele pomaga - sodę wypróbuję.

7. Data: 2006-07-30 18:07:52

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 7/30/2006 5:14 PM, __\/\/aldek wrote:
> Wiedziałem o kawie - niewiele pomaga - sodę wypróbuję.
Soda oczyszczona? Jakaś "urban legend", daj spokój, nic to nie da.
Teoretycznie coś wyłapią środki o wysoko rozwiniętej powierzchni, np.
węgiel aktywny. Ale jak jest w praktyce, to nie wiem.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

8. Data: 2006-08-01 20:11:45

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiedziałem o kawie - niewiele pomaga - sodę wypróbuję.

sodę testowałam- nie działa

9. Data: 2006-08-02 11:59:40

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> sodę testowałam- nie działa

Soda trochę działa, ale nie może być to talerzyk, tylko jak największy
talerz, żeby powierzchnia tej soby była jak największa, warstwa nie musi
być gruba, z 2-3 mm wystarczy, po jednym dniu można wymienić sodę i
wsypać nową. Ale jeśli masz coś w lodówce, co ciągle daje jakiś zapach,
to wiadomo, że całkiem nie zniknie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

fugi - poprawki
Elektroniczne głowice zaworowe...
jak wyciągnąc drut od stanika z pralki
Ktore pietro wygodniejsze do zamieszkania?
Szafy Garderoby Meble Kuchenne [spam]