jak wyciągnąc drut od stanika z pralki

1. Data: 2006-07-20 08:51:55

Temat: jak wyciągnąc drut od stanika z pralki
Od: " lepremo" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
drut od stanika zginął żonie w pralce :-)
i nie jestem go w stanie wyciągnac bez rozkręcania pralki.
Czy da się drut usunąc nie mając doświadczenia w rozkrecaniu pralek, czy
lepiej nie ryzykować i wezwać serwis - tyle że to kosztuje 100zł w Warszawie.
z góry dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-07-20 08:57:16

Temat: Re: jak wyciągnąc drut od stanika z pralki
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

lepremo napisał(a):
> [...]
> lepiej nie ryzykować i wezwać serwis - tyle że to kosztuje 100zł w Warszawie.

Jeżeli masz podstawowe zdolności manualne pozwalające na rozkręcenie i
skręcenie tak jak było to nie widzę przeszkód. Raczej wszystko jest tam
stosunkowo łatwo rozbieralne.

To nie zegarek który po rozkręceniu rozpręży sprężynę i rozsypie całą
zawartość po pokoju ;)

3. Data: 2006-07-20 09:27:45

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Pyra napisał(a):

> Jeżeli masz podstawowe zdolności manualne pozwalające na rozkręcenie i
> skręcenie tak jak było to nie widzę przeszkód. Raczej wszystko jest tam
> stosunkowo łatwo rozbieralne.

Musi zdjac kolniez a potem go zalozyc. Pewnie zalezy jaka pralka ale ja
bym nie ryzykowal samemu.
I nie ryzykowalem, w mojej drut od stanika mieszka od paru lat i wszyscy
maja sie dobrze, i pralka i drut. :)

--
pozdrawiam, barney

4. Data: 2006-07-20 09:41:23

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy da się drut usunąc nie mając doświadczenia w rozkrecaniu pralek, czy
> lepiej nie ryzykować i wezwać serwis - tyle że to kosztuje 100zł w

Jeżeli nie masz dwóch lewych rąk to sobie poradzisz. Jak otworzysz pralkę
będziesz wiedział co odkręcać, budowa jest prosta.

Tomek

5. Data: 2006-07-20 09:43:17

Od: "polsilver" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy da się drut usunąc nie mając doświadczenia w rozkrecaniu pralek, czy
> lepiej nie ryzykować i wezwać serwis - tyle że to kosztuje 100zł w

Niektóre pralki mają w bębnach wmontowane plastikowe elementy "na wcisk"
właśnie po to, żeby w razie przedostania się czegoś na zewnątrz bębna można
było łatwo to odzyskać. Obejrzyj dobrze bęben i popróbuj sam. Płacić stówe
jakiemuś cwaniaczkowi za 2 min roboty to trochę za dużo.

6. Data: 2006-07-20 09:52:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " lepremo" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> drut od stanika zginął żonie w pralce :-)

Po takiej przygodzie zaczelam uzywac specjalnych siatek do prania. Mam
roznej wielkosci, wiec moge prac male i duze rzeczy;) Polecam.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

7. Data: 2006-07-20 10:07:52

Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Po takiej przygodzie zaczelam uzywac specjalnych siatek do prania. Mam
> roznej wielkosci, wiec moge prac male i duze rzeczy;) Polecam.

No ale taka siatka chyba nie pomoże w przypadku drutu, który sobie siatkę
przebije, albo przejdzie między oczkami.
Siatka to jest dobra na różne monety, skarpetki, guziki i taki tam :)

8. Data: 2006-07-20 10:27:13

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy da się drut usunąc nie mając doświadczenia w rozkrecaniu pralek, czy
> lepiej nie ryzykować i wezwać serwis - tyle że to kosztuje 100zł w

Zanim rozkręcisz pralkę, zobacz czy nie starczy wykręcić
samej grzałki. U mnie tak było w analogicznej sytuacji.
Grzałka jest na dole bębna i drucik można było wyjąć
przez otwór, w którym jest zamocowana.

Witek

9. Data: 2006-07-20 11:02:38

Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " lepremo" napisał:

> [...]
> Czy da się drut usunąc nie mając doświadczenia w rozkrecaniu pralek, czy
> lepiej nie ryzykować i wezwać serwis - tyle że to kosztuje 100zł w

Wszystko zależy jaka pralka czy od góry ładowana czy z boku. Jeśli od góry
to rzeczywiście jak piszą na obwodzie bębna są takie plastikowe zdejmowane
elementy i jest wgląd na dno zbiornika.
Jeśli natomiast z boku, to od strony grzałki.

Dasz radę, nie wołaj serwisu ;)

P.

10. Data: 2006-07-20 11:22:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale taka siatka chyba nie pomoże w przypadku drutu, który sobie siatkę
> przebije, albo przejdzie między oczkami.
> Siatka to jest dobra na różne monety, skarpetki, guziki i taki tam :)

Na staniki mam specjalna, podwojna siateczke. Jest w ksztalcie malego walca
z metalowymi kolkami po bokach. Specjalnie wzmacniana. Starcza akurat na
dwa-trzy staniki.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Ktore pietro wygodniejsze do zamieszkania?
Szafy Garderoby Meble Kuchenne [spam]
farba (lakier) na parkiet?
jak zrobic scianę z cegieł?
premia gwarancyjna?