Płyty meblowe ale impregnowane

1. Data: 2006-07-20 12:56:10

Temat: Płyty meblowe ale impregnowane
Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje zrobić meble łazienkowe ale nie wiem skąd wziąść odpowiednie
płyty nie koniecznie drewniane ale takie które
nie zaczęłyby się wyginać czy pęcznieć pod wpływem wody

P.S. w hipermarketach budowlanych rozkładali ręce że nic
takiego nie mają :]

Jeśli ktoś znałby chociaż jakąś nazwę odpowiedniego typu płyt
niezmiernie ułatwiłby mi poszukiwania

?

2. Data: 2006-07-21 12:44:30

Temat: Re: pochłaniacz zapachów do lodówki
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:
> płyty nie koniecznie drewniane
? To ma być drewno klejone, czy płyty wiórowe, czy coś innego?

> P.S. w hipermarketach budowlanych rozkładali ręce że nic
> takiego nie mają :]
Nic takiego nie widziałem, ale podobno na świecie są.
Wodoodporność zapewnia zwykłym płytom mdf odpowiednie malowanie.
Fonon

3. Data: 2006-07-21 15:30:55

Temat: Re: Płyty meblowe ale impregnowane
Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora