podatek od oczek wodnych?

21. Data: 2004-08-18 12:27:36

Temat: Odp: podatek od oczek wodnych?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

22. Data: 2004-08-18 13:41:12

Temat: Re: podatek od oczek wodnych?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2004-08-18 19:37:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2004-08-19 11:02:11

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:cfv72n$525$1@news.onet.pl...

> Dz.U. Nr 80, poz.718:
> "Art. 29. 1. Pozwolenia na budowę nie wymaga budowa:
> 15) przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 m2,"
>
> Jak widac zadne zezwolenia nie sa potrzebne do budowy oczka o pow. tafli
ponizej 30m2.
> Zreszta i to ograniczenie mozna latwo "obejsc".

Eh, no i musiałem poszukać:
Ustawa Prawo Budowlane tekst jednolity,
Artykuł 30.1 - Zgłoszeniu właściwemu organowi wymaga:
1) budowa, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1-3 i pkt 5-21
i tak dalej.
A tak przy okazji art.29 ust. 1 pkt 15:
przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 mkw.

Polecam więc lekturę całości bo nadzór budowalny się ucieszy ;)
A tak przy okazji w numerze 80 Dz.U. nie ma pozycji 718 (oczywiście mówimy o
wydaniu tegorocznym) no chyba że z 2003r :)

A jeśli chodzi o metody obejścia to chętnie się z nimi zapoznam.
Pozdrawiam
FJ

25. Data: 2004-08-19 11:15:09

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak przy okazji:
Zdaje mi się, że obecnie miłościwie nam panująca jest: USTAWA z dnia 16
kwietnia 2004 r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 93/2004r,
poz. 888). Ale w interesującej sprawie nie dokonano istatnych zmian (no,
poza opłatą legalizacyjną w wysokości 2500PLN).

Pozdrawiam
FJ

26. Data: 2004-08-19 14:24:43

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i tak dalej.
> A tak przy okazji art.29 ust. 1 pkt 15:
> przydomowych basenów i oczek wodnych o powierzchni do 30 mkw.

No i racja ale wspomniana beczka wkopana w ogrodzie podpadac bedzie
pod "mala architekture ogrodowa" 29 ust. 1 ptk 22. Wiec nikomu nie trzeba
nic zglaszac:)

Fikus - klejuch
Jak pozbyć się żmij?
storczyki w Obi