podjąłem męską decyzję

1. Data: 2009-02-12 22:12:00

Temat: podjąłem męską decyzję
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oznaczyłem wszystkie posty w czytniku jako przeczytane.
co tam.

--
http://patrz.pl/mp3/aniele-bozy

2. Data: 2009-02-12 22:17:45

Temat: Re: podjąłem męską decyzję
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> oznaczyłem wszystkie posty w czytniku jako przeczytane.
> co tam.

Eee, nie było tego tak dużo, śmiało mogłeś wziąć się za czytanie, bo
cisza tu ostatnio.

Męska to by była, gdybyś odsubskrybował...

Ewa

3. Data: 2009-02-12 22:19:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> oznaczyłem wszystkie posty w czytniku jako przeczytane.
> co tam.

Słuszna ze wszech miar, robię tak od ponad tygodnia, kiedy mam iść
następnego dnia do pracy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-02-12 22:32:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Eee, nie było tego tak dużo, śmiało mogłeś wziąć się za czytanie, bo
> cisza tu ostatnio.
>
> Męska to by była, gdybyś odsubskrybował...

przecież wtedy to by była rejterada!

--
http://patrz.pl/mp3/aniele-bozy

5. Data: 2009-02-12 22:32:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Słuszna ze wszech miar, robię tak od ponad tygodnia, kiedy mam iść
> następnego dnia do pracy :)

ja tak robię tylko jak mi się spiętrzą i spać mi się chce :)

--
http://patrz.pl/mp3/aniele-bozy

6. Data: 2009-02-12 22:36:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 23:17:45 +0100, medea napisał(a):

> Eee, nie było tego tak dużo, śmiało mogłeś wziąć się za czytanie, bo
> cisza tu ostatnio.
>
> Męska to by była, gdybyś odsubskrybował...

Dokładnie :-)
Nie wiem, co komu daje samo oznaczenie, no właśnie nie wiem.
Do niektórych postów nawet chętnie wracam...

7. Data: 2009-02-12 22:37:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2009 23:32:02 +0100, tren R napisał(a):

> przecież wtedy to by była rejterada!

No to wracając do czytania - wykazujesz spore bohaterstwo ;-PPP

8. Data: 2009-02-12 22:38:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Nie wiem, co komu daje samo oznaczenie, no właśnie nie wiem.

:D Nie wiem, co komu daje czytanie osoby wrzuconej do plonkownicy w
cycatach innych, no właśnie nie wiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-02-12 22:55:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dokładnie :-)

Ja się powoli szykuję...

> Nie wiem, co komu daje samo oznaczenie, no właśnie nie wiem.
> Do niektórych postów nawet chętnie wracam...

O nie, co to - to nie! :)

Ewa

10. Data: 2009-02-12 22:55:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ja się powoli szykuję...

Da się. Miesiąc wytrzymałam, ale już wiem, że się da ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

Po co są choroby?
MALA CZARNA !!!