podklad max factora

1. Data: 2007-12-03 15:02:39

Temat: podklad max factora
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny co sadzicie o podkladzie max factora lasting performance
mam zamiar kupic odcien 100 fair lub 101 ivory beige? mialyscie go?
nie wyrzuce pieniedzy w bloto?

2. Data: 2007-12-03 18:06:04

Temat: Re: podklad max factora
Od: "Pietuszka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam tego podkładu już bardzo długo i jestem zadowolona. Mam co
przykryć i ten podkład doskonale się sprawdza.
Nie miałam nigdy tych odcieni, o których piszesz, raczej używałam 102 i 109.
Czasem dla odmiany kupowałam podkład innej marki ale zaraz potem wracałam do
Max Factora.
Musisz wiedzieć, że jest to fluid mocno kryjący. Jeśl masz jakieś problemy z
cerą to podejrzewam, że się sprawdzi, choć tak naprawę dobór podkładu to
rzecz indywidualna.
Radziłabym Ci żebyś poprosiła panią w perfumerii o próbkę. W Daglasie zawsze
takie dostaję bez problemu (Sefory nie polecam), mają tam takie specjalne
pojemniczki do których wyciskją trochę podkładu. Można wtedy sprawzić sobie
go w domu. Polecam ten sposób. Ja kiedyś po namowach pani w perfmerii o mało
nie kupiłam fluidu, który jak się okazało zupełnie mi nie odpowiadał a
kosztował "jedyne" trzysta coś złotych. Katastrofa!
Ja teraz dla odmiany chcę wypróbować ten najnowszy "miracle touch", więc
jeśli ktoś już go ma to bardzo proszę o opinie.

g.googlegroups.com...

3. Data: 2007-12-03 22:46:57

Od: "Ola" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dziewczyny co sadzicie o podkladzie max factora lasting performance
> mam zamiar kupic odcien 100 fair lub 101 ivory beige? mialyscie go?

Nie wyrzucisz w błoto, to bardzo dobry podkład. Jak już pisała moja
poprzedniczka - mocno kryjący. No i do tego naprawdę długo się trzyma.
Lubiłam w nim to, że po nałożeniu jak krem, jakby zastygał nieco pudrowo na
buzi, nie wiem jak to opisać dokładniej. Po jego nałożeniu cera zawsze
wyglądała gładziutko.
Też stosowałam odcień Ivory beige. Jestem typowym bledziuchem i dla mnie był
idealny, może nawet za jasny trochę... Za to 102 jest moim zdaniem obleśnie
różowy... A że do tego właśnie zastygający na sztywno i mocno kryjący to
tworzyła mi się zawsze wyraźna linia tam gdzie kończył sie podkład.

Dlaczego zrezygnowałam z Lasting Performance chociaż kiedyś dałabym się
zabić za to że już zawsze będzie mój? Ano kiedyś, czekając na zamówiony na
Allegro LP, kupiłam sobie za mniej niż 10 zł (chyba z 6?) podkład no name.
No chyba że Lovely to nazwa marki, pod spodem większymi literami napisane
jest Make-up brilliance. A że buzia mi się poprawiła i nie potrzebowałam już
maski kryjącej przebarwienia, zakochałam się w lekkości i cenie tego nowego.
I póki co tak zostało. Ale Lasting Performance zawsze będę chwalić.

4. Data: 2007-12-08 18:19:45

Od: "Pietuszka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam wczoraj ten najnowszy (miracle touch), wypróbowałam.
Suuuuuper!! Polecam!!
Uważam, że jest jeszcze lepszy niż lasting performance.
Dosknale kryje moje niedoskonałości cery choć jest o wiele lżejszy od
performance.
Kupiłam kolor Golden. Wspaniale się komponuje z moją dość bladą cerą (jak to
w zimie).
Nie, nie piszę już nic więcej. Moim zdaniem jest doskonały :-)

> [...]
> dziewczyny co sadzicie o podkladzie max factora lasting performance
> mam zamiar kupic odcien 100 fair lub 101 ivory beige? mialyscie go?

Fruttini - odkrywam na nowo i na nowo sie zachwycam
kozaki szukaja nowych nózek :-) spam
jak zrobic sobie fale
Szampon koloryzujacy Joanny - chyba wypada pochwalic ;)
Jestem piękna i mam na imię Partryk;d